Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@03:04:11 GMT

مهاجم استقلال: همقسم شدیم اشتباه رحمتی را جبران کنیم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۷۷۵۸

مهاجم استقلال: همقسم شدیم اشتباه رحمتی را جبران کنیم

در شرایطی که استقلال مقابل پدیده با یک گل نسبتا ساده و عجیب عقب افتاد، بازیکنان این تیم توانستند با 2 گل تماشایی به بازی برگردند. بعد از شوت از راه دور نورافکن، جابر انصاری روی یک حرکت آکروباتیک توانست گل دوم استقلال را وارد دروازه تیم مشهدی کند تا حکم رسیدن دوباره تیمش به رده دوم جدول را امضا کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گفت و گو با جابر انصاری را پیرامون وضعیت استقلال می خوانید:

* دیروز بار دیگر به ترکیب ثابت استقلال برگشتی؟

من بارها گفته ام که هر زمان کادرفنی صلاح بداند، آماده بازی هستم. قطعا منصوریان شایسته ترین ها را در زمین قرار می دهد و دیروز هم خوشحالم که من به زمین رفتم و توانستم برای استقلال مثمرثمر باشم. آنقدر بازیکنان استقلال با هم رفیق هستند که فرقی نمی کند چه کسی در زمین باشد و مهم پیروزی تیم است.

* و یک گل تماشایی و سرنوشت ساز هم زدی؟

بابت این اتفاق خیلی خوشحالم. آن لحظه که توپ روی هوا بود، یک لحظه به ذهنم رسید که بلند شوم و توپ را اینطور به سمت دروازه بزنم. خدا را شکر همان چیزی شد که می خواستم و یک گل خوب به ثمر رساندم که باعث برد استقلال شد. البته این گل من حاصل زحمات تمام بازیکنان بود چون از جان و دل مایه گذاشتند.

* به نظر می رسید اشتباه رحمتی باعث شد بازیکنان انگیزه بیشتری برای برد پیدا کنند؟

بله، از این اتفاقات در فوتبال زیاد رخ می دهد. مهدی رحمتی هم بارها برای تیم ما عکس العمل های فوق العاده داشته و دیروز هم وقتی اشتباه کرد، بدون اینکه کسی او را سرزنش کند، همدل شدیم تا بازی را ببریم. در رختکن هم همقسم شدیم که هر طور شده بازی را برنده شویم و خدا را شکر که به هدفمان رسیدیم.

* در بازی رفت هم به پدیده گل زدی و دیروز رفت و برگشت شدی؟

به دلم افتاده بود که در بازی دیروز گل می زنم و در نهایت هم این کار را کردم. همانطور که گفتم مهم برتری تیم است و دیروز هم ما بازی خیلی مهمی داشتیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

* استقلال با این برد و با توجه به شکست تراکتورسازی به رده دوم بازگشت؟

ما تمام هدفمان همین بود که برنده شویم و می دانستیم که تراکتورسازی ممکن است امتیاز از دست بدهد. تنها هدف استقلال در هفته پایانی نیز همین است که در تهران مقابل سپاهان به برتری برسد تا علاوه بر حفظ جایگاه نایب قهرمانی، به نوعی از زحمات هواداران نیز تشکر کنیم. امیدوارم که آنها نیز برای این بازی از ما حمایت کنند تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

* صحبت های زیادی هم برای حضور یا عدم حضور بازیکنان برای فصل بعد می شود؟

من قبلا هم گفتم که دوست دارم در استقلال بمانم. 2 سال خوب را در این تیم سپری کردم و باید دید که چه اتفاقی می افتد. فعلا که 2 بازی حساس در لیگ و آسیا داریم و بعد از آن هم باید در مرحله حذفی بازی کنیم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام