Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@05:59:13 GMT

برگزاری جشنواره فروش خودرو «مفتاح‌رهنورد»

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۷۸۴۵

هلدینگ مفتاح اعلام کرد: جشنواره فروش ویژه خودروهای وارداتی از ششم تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش سرویسبازار ایسنا، بنابر اعلامهلدینگ مفتاح به مناسب فرارسیدن ماه شعبان، اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه خودروهای خارجی کرده کهشاملخودروهای هیوندای سانتافه، توسان، اکسنت، النترا، کیاسراتو و سورنتو و نیز سایر محصولات و خودروهای خارجی مورد پسند مشتریان با برندهای لکسوس، مرسدس بنز و بی‌ام‌دبلیو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره از روز چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه و همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص) آغاز شده و تا نیمه شعبان ادامه دارد؛ شرکت مفتاح رهنورد به عنوان کمپانی برگزیده در کنگره تجلیل از حامیان حقوق مصرف‌کننده سال ۹۵، تسهیلات و شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان این جشنواره در نظر گرفته است.

خدمات ویژه به خریداران

علاوه بر خدمات مشاوره‌ای حرفه‌ای، تخصصی و فنی به مشتریان، حمل خودرو تا محل شماره‌گذاری و همچنین شماره‌گذاری خودرو رایگان، خدمات ویژه‌ای چون پرداخت ۸۰ درصد از هزینه بیمه بدنه خودروهای فروخته شده و بیمه شخص ثالث رایگان خودرو، از دیگر تعهدات مفتاح رهنورد به مشتریان خود در این جشنواره است.

تحویل به موقع و قیمت قطعی

با توجه به نوسانات ارزی و تلاش برخی شرکت‌های متفرقه برای سودجویی از تلاطم‌های ارزی در بخش فروش خودروهای خارجی، مفتاح رهنورد با تضمین دو وعده مورد اشاره، تلاش می‌کند رضایت کامل مشتریان را در این جشنواره کسب کند، بنابراین در راستای کسب این رضایتمندی به فروش خودرو با قیمت‌های سال ۹۵ در این جشنواره اقدام کرده است.

تسهیلات و تخفیف ویژه به ایثارگران

با توجه به نامگذاری سالروز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع)، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها با ارائه مدرک معتبر شناسایی، از تخفیف ویژه در خرید نقدی و تسهیلات مناسب در صورت استفاده از طرح‌های ویژه مفتاح رهنورد بهره‌مند می‌شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره شعبانیه و استفاده از تسهیلات خرید سریع، تحویل به موقع و اطمینان از قیمت مناسب فروش، می‌توانند با شماره تلفن ۸۴۲۶۲ تماس بگیرند و یا به دفتر مرکزی شرکت واقع در خیابان فاطمی، روبه‌روی سازمان آب، پلاک ۲۲۳ مراجعه و همچنین با ورود به وب‌سایت شرکت مفتاح‌رهنورد، از مشاوره آنلاین شبانه‌روزی استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی 2 محصول خود را اعلام کرد. در این طرح فروش، 2 محصول این شرکت شامل جک J4 و کی ام سی T8 به فروش می رسند.

به گزارش عصر ایران بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور این شرکت فروش اقساطی خودرو پیکاپ T۸ را از ۲۹ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز کرد. قیمت خودرو تی۸ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است .

فروش خودرو پیکاپ کی ام سی T۸ با پیش پرداخت ۸۴۷ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.مدل خودرو سال ۱۴۰۳ و سند محصول در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز ماهیانه ۳ درصد می باشد. زمان تحویل خودرو پیکاپ T۸ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود. جدول فروش خودرو پیکاپ T۸  همچنین  فروش اقساطی خودرو سواری جی۴  نیز از 29 فروردین تا 3 اردیبهشت از سوی کرمان موتور انجام می شود. قیمت خودرو سواری جی۴ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. فروش خودرو جی۴ با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.   زمان تحویل خودرو جی۴ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود و رنگ خودروهای سواری جی۴ نیز سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک اعلام شده است.   جدول فروش خودرو جی۴ 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فراری یک 6 سیلندر شگفت انگیز را معرفی می کند! (+عکس)

دیگر خبرها

  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • روش‌های ارتباطی موثر در فروش: کلیدی برای موفقیت تجارت
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/ کدملی نخرید
  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف/کدملی نخرید