Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردارآبادی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به لغو متوالی اکران مستند«خفه‌خون»گفت: مگر مستند خفه خون چه مسایلی را بیان می‌کند که مسئولان دولتی و غیر دولتی با فشار دو مرتبه اکران آن را در بندرعباس لغو کرده‌اند؟ آیا جز صدای اعتراض و داد خواهی کارگران شرکت آلومینیوم المهدی و اعتراض به نحوه واگذاری شرکتاست؟ مسئله دیگر این است که چرا صدای تظلم خواهی کارگران را خفه می‌کنند؟

وی با بیان اینکه صدا و سیمای استان هرمزگان دادخواهی این آمران به معروف و ناهیان از منکر را پخش نکرده است گفت:حال یک مستند ساز سعی کرده که فریاد مبارزه با فساد فقر و تعیض را بانگ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند وضع موجود را بیان می‌کند و مطالبه اصلاح دارد.



دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: از این‌ها که بگذریم در مستند چیزی جز صحبت‌های مسئولان شهر و امام جمعه نیست. صحبت‌هایی که علنی مطرح شده است. پس چرا باید مسئولان بترسند و اکران‌ها را لغو کنند؟



سردارآبادی افزود: وقتی در اکران خصوصی این مستند، رفتار و واکنش مسولان با کارگران و سرمایه دار رادیدم به یاد این جمله امام خمینی افتادم که فرمودند: «خدا نیاورد آن روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و رو آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار و عنایت بیشتری برخوردار شوند. معاذالله که این با سیره و روش انبیا و امیرالمؤمنین و ائمه معصومین - علیهم السلام - سازگار نیست»



وی بیان کرد: باید رئیس سازمان خصوصی سازی، وزیر اقتصاد و سازمان بازرسی پاسخ گویی این واگذاری باشند. این طور به نظر می‌رسد که به بهانه کوچک سازی دولت چوب حراج به مایلمک ملت زده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با آقای «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفتگو کرد. دکتر امیرعبداللهیان توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

آقای «انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.‌

کد خبر 6092645

دیگر خبرها

  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس