Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-05-06@18:26:28 GMT

تیم گیلان تاثیرگذار در هندبال ساحلی کشور است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۸۵۷۸

تیم گیلان تاثیرگذار در هندبال ساحلی کشور است

مجید ستوده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:با توجه به قرار گرفتن گیلان در نوار ساحلی حاشیه خزر، ورزشکاران این استان در رشته های ورزشی ساحلی از توانمندی بسیاری برخوردار و در کشور از برترین ها هستند.
وی افزود: متاسفانه با وجود کسب مقام های قابل قبول در رشته هندبال ساحلی ، توجه خاصی به ورزشکاران این رشته نمی شود و بسیاری از ورزشکاران این رشته به دلیل کم توجهی و عدم حمایت مالی، در تیم های استان های دیگر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستوده گفت: در راستای جذب حامیان مالی برای ورزشکاران این رشته انتظار می رود مسئولان بندرانزلی و گیلان نسبت به رشته مفرح هندبال ساحلی توجه ویژه ای داشته باشند.
رئیس کمیته ساحلی هندبال گیلان یادآور شد: تیم هندبال ساحلی قوی سپید انزلی در سال گذشته موفق شد به عنوان نماینده استان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان عنوان سوم مسابقات هندبال ساحلی منطقه شمال کشور را در شهرهای ساری و نوشهر از آن خود کند.
ستوده خاطرنشان کرد: حضور مقتدرانه و قدرتمند در مسابقات لیگ کشوری و درنهایت کسب مقام های برتر کشوری از مهمترین برنامه های در دستور کار هندبال ساحلی گیلان است .
وی برگزاری مسابقات در قالب لیگ های مختلف در همه رشته های ورزشی را باعث پیشرفت آن رشته دانست و تاکید کرد: با میزبانی منظم و قدرتمند در هرکدام از دور رفت یا برگشت رقابت های لیگ هندبال ساحلی کشور در بندرانزلی توانمندی تیم های گیلان را به نمایش می گذاریم .
وی با اشاره به نمایش قابل توجه تیم هندبال ساحلی گیلان در تورنمنت ساحلی هفته نکوداشت اصفهان با حضور تیم های ملی الف و ب ، افزود: درراستای آمادگی هرچه بیشتر ورزشکاران هندبال ساحلی گیلان رقابت های مختلفی چون میزبانی مسابقات ساحلی آجا و برگزاری مسابقات استانی ، پیش از برگزاری رقابت های لیگ کشور در دستور کار قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، هندبال ساحلی یکی از فرم های هندبال است که در دو مرحله در ساحل برگزار شده و درصورت پیروزی هر کدام از تیم ها در یک مرحله به عنوان تساوی تلقی شده و بازیکنان به صورت انفرادی باید در قانون گل طلایی توپ را وارد دروازه حریف کنند.
بیشتر قوانین این بازی مانند هندبال سالنی بوده و تنها تفاوت آن در گل های یک امتیازی و 2 امتیازی است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کویت و چین همگروه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عصر امروز ساعت 16 به وقت محلی مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

13 تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در 3 گروه 3 تیمی و یک گروه 4 تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:
گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ
گروه B: کویت - ایران- چین
گروه C: اردن- هند - عمان
گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان 2025 در لهستان قرار است 26 تیر تا 6 مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد


لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابتها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند