Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی فرهنگ بازیکنان بالا برود چالش‌های کمتری برای تیم ایجاد می‌شود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جعفر کاشانی پس از نشست مسئولان باشگاه پرسپولیس، درباره پست مشترک بازیکنان این تیم پس از اعتراض هواداران اظهار داشت: از بازیکنان می‌خواهم به دنبال بالا بردن سطح فرهنگ خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها بچه‌های خیلی خوبی هستند و باشگاه هم هر کمکی که لازم باشد انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات باشگاه پرسپولیس حل شده یا خیر، گفت: اصلاً مشکلی وجود ندارد. در یک خانواده ممکن است مسائلی مطرح شود که بزرگترها می‌نشینند و مسائل را حل می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به استعفای محمد زادمهر و علی‌اکبر طاهری، تصریح کرد: این حرف‌ها چیست؟! با این شرایط ما همه با همدیگر استعفا داده‌ایم! (خنده)

کاشانی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان پرسپولیس امروز (یکشنبه) در تمرین شرکت می‌کنند یا خیر، گفت: قطعاً همه در تمرین شرکت خواهند کرد.

وی درباره عدم حضور برخی از اعضای هیئت مدیره در جلسه امروز تأکید کرد: جلسه از ساعت 9 شروع شد و همه در آن حضور داشتند. ساعت 10:30 بود که برخی از اعضا رفتند. خودم هم مشغله کاری داشتم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس و استقلال طرفداران زیادی دارند و از لحاظ فرهنگی تأثیرگذار هستند. آرزو می‌کنم این دو تیم یک روز به معنای واقعی باشگاه شوند. وقتی فرهنگ بازیکنان بالا برود چنین چالش‌هایی کمتر برای تیم ایجاد می‌شود.

کاشانی در واکنش به اعتصاب 3 روزه بازیکنان این تیم گفت: واقعاً از این اتفاق متأسفم.

وی در مورد اینکه برخی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس دو تابعیتی هستند، خاطرنشان کرد: تابعیت من مشخص است. من جعفر کاشانی هستم، پدر و مادرم دیپلمات بودند و در این مملکت زندگی کردند و عاشق مملکتم هستم. نه پول می‌گیریم و نه فلان کار را انجام می‌دهیم، هرچه دارم از باشگاه پرسپولیس و هوادارانش است چون واقعا این هواداران سرمایه اصلی باشگاه پرسپولیس هستند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: پیشکسوتان زیادی هم هستند که می‌شود از پتانسیل آنها استفاده کرد. بازیکنان از رده پایه باید در باشگاه از لحاظ فرهنگی و فنی تربیت و کاملاً توجیه شوند که پیراهن چه تیم بزرگی را برتن می‌کنند. می‌دانید این پیراهن‌ها بر تن چه کسانی بوده است؟ عکس‌های پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس را در باشگاه می‌بینید؟ با این جود باشگاه پرسپولیس در هیچ سالی اندازه این 2 سال خوب کار نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید منتظرالمهدی، در جلسه هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس با تاکید بر اینکه امروز پیشرفت و ترقی کشور بیش از هر عاملی به رشد و بالندگی دانش آموزان بستگی دارد چرا که کودکان و نوجوانان امروز، زنان و مردان آینده ساز کشور هستند، اظهار داشت: پلیس با راه اندازی «باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس» در نظر دارد تا علاوه بر حضور حداکثری و مؤثر دانش آموزان در انتشار اخبار نرم حوزه پلیسی و آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف پیشگیرانه، حس اعتماد به نفس آنان را برای حضور در جامعه، تقویت کرده، افزایش دهد.

وی افزود: باورمندی به دانش آموزان و میدان دادن به آنان در راستای افزایش حس مطالبه گری و بهره‌گیری از انرژی مضاعف کودکان و نوجوانان در فرهنگ سازی و جهت دهی درست به ذهن و روان آنان با هدف تربیت شهروندانی قانونمند و قانون مدار، مهم‌ترین دلایل آغاز به کار باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا سنین کودکی و نوجوانی را زمینی بکر و حاصلخیز دانست و گفت: هرچه در این زمین بکر، بذر آگاهی، علم، دوستی، مهربانی و پایبندی به قانون بکاریم، فردا جامعه‌ای آباد در امنیت و سلامت روانی و فیزیکی خواهیم داشت و اگر نسبت به این دوران حساس غفلت زده عمل کنیم، آینده‌ای دشوار و ثمره‌ای تلخ در انتظار کشور است.

منتظرالمهدی، دانش آموزان را ریشه توسعه و موتور محرک کشور معرفی و خاطرنشان کرد: افتتاح باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس از سوی فراجا و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم دانش آموزان نشان از این دارد که پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است، چراکه قرار است نسل جدید همزمان با ورود به جامعه، ارزش‌ها، بایدها و نبایدها را شناخته، در مسیر آن حرکت کند و عالمانه نسبت به دگرگونی‌های اجتماعی واکنش نشان دهد.

در پایان جلسه، معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فراجا طی احکامی جداگانه سرهنگ صمد عباسی را به عنوان رئیس هیئت مدیره، آزاده رضایی عادل را به عنوان مدیر عامل و همچنین سرهنگ مهدی سرپناه مهندس سعید کاتبی، دکتر محمدحسین الیاسی، شیما معتمد منفرد و ۲ نفر از مدیران باسابقه رسانه کشور را به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی پلیس منصوب کرد.

کد خبر 6088381

دیگر خبرها

  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم