Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان فیلم ملکه گفت: در حال حاضر اواخر مراحل فيلمبرداری فيلم «سرو زیر آب» را پشت سر می‌گذاريم. بخش هایی از فيلمبرداری قسمت‌های زير آب و پهبادها باقى مانده است و در حال برنامه‌ريزى براى پايان يافتن هر چه زودتر اين بخش‌ها هستيم. محمد‌على باشه‌آهنگر نويسنده و كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگى خبرگزاری ميزان در خصوص مراحل توليد فيلم «سرو زیر آب» گفت: در حال حاضر اواخر مراحل فيلم برداری فيلم «سرو زیر آب» را پشت سر می‌گذاريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش‌هایی از فيلم‌برداری قسمت‌های زير آب و پهبادها باقى مانده که در حال برنامه ريزى براى پايان يافتن هر چه زودتر اين بخش‌ها هستيم.

وى در خصوص زمان اكران اين فيلم تصريح كرد: بهار سينماى ايران جشنواره فيلم فجر است و اين فيلم نيز اولين اكران خود را در سى و ششمين جشواره فيلم فجر تجربه خواهد كرد.

اين كارگردان سينما در خصوص محتوا و فرم اين اثر افزود: به طور یقين اين فيلم هم حال و هواى كارهاى قبلى من را داشته و در ژانر دفاع مقدس ساخته شده است. اين ژانر و حال و هوا همواره سليقه و دغدغه من بوده و هست.

وى پروژه "سرو زیر آب" را بسيار سخت دانست و اذعان كرد: اين فيلم يكی از سخت ترين تجربه‌هاى من در عرصه كارگردانى است. تفاوت اصلى اين اثر نسبت به "ملكه" و ساير فيلم‌هاى من پر بازيگر بودن آن است. علاوه بر اين٬ "سرو زیر آب" جامعه شناسانه‌تر و با تاكيد بر حوزه روانشناسى ساخته شده است.

کارگردان فیلم ملکه از علاقه خود براى ساخت آثار دفاع و مقاومت منطقه خبر داد و اذعان کرد: من بسیار علاقمندم تا در مورد مسائل امنيتى و مرزى فيلم بسازم اما اين علاقه نبايد يك طرفه باشد و نياز به همكارى دو جانبه دارد.

باشه‌آهنگر تاثیر یک اثر هنری را در اوضاع منطقه را بسیار زیاد دانست و خاطرنشان کرد: از طرف من اشتياق و علاقه قطعاً موجود بوده و اميدوارم برخى مسئولين نيز اين اشتياق را داشته باشند. من نمی‌گويم كه آنها نمی‌خواهند اما شايد به دليل مشغله‌هاى فراوان فرصت فکر کردن به این مسأله را ندارند٬ در صورتى كه يك فيلم می‌تواند تاثيرات بسيار عمده‌ای را در منطقه داشته باشد و هر چه ما به اين اتفاق نزديك‌تر باشيم اثرى واقعى‌تر را به مخاطب ارائه می‌دهيم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 

فرزاد نقی پور سرپرست مدیریت درجذب سرمایه گذاری در مناطق ازادماکو درگقتگوی اختصاصی باخبرنگارما بااشاره به سرعت شتاب در معرفی پتانسیلها و جاذبه های ماکو در بازارهای جهانی اظهارداشت ؛  با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.
وی با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری اظهار داشت: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.
نقی پور با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  اظهار داشت: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین پروژه مهم منجمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.
وی اضفه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد