Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شعب استان تهران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن ارزیابی و بررسی آمار عملکرد شعب، در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های بانکی تا پایان سال ۹۵، پنج شعبه برتر استان در زمینه جذب منابع، کنترل مصارف و کاهش میزان مطالبات را معرفی کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سلطانیان مدیر شعب استان تهران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اهمیت بازاریابی در جذب منابع قرض‌الحسنه افزود: جذب منابع پایدار با جلب رضایت مشتریان و ترغیب آنها برای افتتاح حساب و سپرده‌گذاری شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید به تاثیر رعایت اصول مشتری‌مداری در ایجاد انگیزه برای استفاده از محصولات و خدمات بانک بیان کرد: کیفیت فرآیند امور، وضعیت مکان ارائه خدمات، تنوع در خدمات قابل ارائه و غیره نقش به‌سزایی در جذب مشتری دارد، اما آنچه که بیشتر از همه موجب انگیزه برای افتتاح حساب در مراجعان می‌شود نوع برخورد و رفتار کارکنان است که در این راستا تلاش شده تا همه همکاران ما در صف و ستاد براساس اصول اخلاقی و رفتار حرفه‌ای بانکداری عمل کنند.

مدیر شعب استان تهران در رابطه با ارزیابی و بررسی آمار عملکرد شعب در سال ۹۵ و مقایسه آن با سال گذشته گفت: شعب شهرآرا (کد۳۰۱۳)، فاطمی (کد ۳۰۱۵)، بلوار ابوذر (کد ۳۰۱۹)، شکوفه (کد ۳۰۰۴) و شهریار (کد ۵۲۱۲) با توجه به شاخص‌های جذب منابع، میزان تحقق اهداف تعیین شده برای سال ۹۵، نسبت مصارف به منابع، نسبت مطالبات به مصارف، تعداد حساب‌های افتتاح شده و رشد بانکداری الکترونیک در زمره شعب برتر استان تهران قرار گرفته‌اند.

سلطانیان درباره تفاهم‌نامه‌های تعاملات بانکی با شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی در سال ۹۵ یادآوری کرد: در سال گذشته با اقدامات موثر و مطلوب بازاریابی صورت گرفته ۱۳۵ تفاهم‌نامه همکاری در قالب حمایتی و اعتبار در حساب جاری منعقد و بالغ بر یک هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال منابع قرض‌الحسنه جذب شده است.

وی ادامه داد: استان تهران با ۲۵ شعبه و دو باجه فعال در سال ۹۵ توانسته است تعداد ۳۷ هزارو ۲۶۳ حساب قرض‌الحسنه افتتاح کند و بالغ بر ۵۴ هزار ۵۵۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کند و همچنین دارای بیش‌ترین سرانه منابع شعب (۲۶۸ میلیارد ریال) و بالاترین سرانه منابع پرسنل (۵۷ میلیارد ریال ) بین استان‌های کشور نیز است.

بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات ازدواج در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مربوط به مدیریت شعب استان تهران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی

 بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که ذخیره سد مخزنی زاینده‌رود تا ۱۶ اردیبهشت ماه به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسیده است.

در حال حاضر میزان پرشدگی سد زاینده رود ۳۲ درصد اعلام شده است.

براساس آمار شرکت مدیریت منابع آب ایران، ذخیره کنونی سد زاینده‌رود نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش یافته است.

همچنین بنا بر آمار سازمان هواشناسی میانگین بارش‌ها در کوهرنگ سرشاخه اصلی حوضه آبریز زاینده‌رود از ابتدای سال آبی (یکم مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، یک‌هزار و ۸۲ میلیمتر اعلام شده و ارتفاع برفی گزارش نشده است.

سد زاینده‌رود به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سد‌های مرکز کشور و تأمین‌کننده آب شرب، محیط‌زیست، کشاورزی و صنعت در منطقه مرکزی ایران با ظرفیت افزون بر ۱.۲ میلیارد مترمکعب در سال ۱۳۴۹ بهره‌برداری شد، این سد قوسی شکل در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهرستان چادگان قرار دارد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده