Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:01:30 GMT

طلایی:در مورد اعزام رحیمی و قاسمی هنوز تصمیم‌ نگرفتیم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۹۱۶۲

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کادر فنی تیم ملی در مورد اعزام برخی نفرات به بازی های همبستگی اسلامی هنوز تصمیم نگرفته است.

به گزارش ایسنا،محمد طلایی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: طبق فرآیند تا ۱۵ روز قبل از بازی های همبستگی اسلامی وقت داریم تا اسامی نفرات اعزامی به این مسابقات را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: حسن رحیمی و کمیل قاسمی کشتی گیران اوزان ۵۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان که برای حضور در این رقابت ها معرفی شدند تمرینات خود را در اردوهای تیم ملی دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که اعلام کردیم تصمیم خود را در مورد اعزام این دو کشتی گیر را تا ۱۵ روز قبل از برگزاری این رقابت ها اعلام خواهیم کرد.

طلایی تصریح کرد: البته ما نفراتی همچون یونس سرمستی، جابر صادق زاده و یدالله محبی را نیز در این اوزان داریم و در نهایت با توجه به آمادگی جسمی و روانی کشتی‌گیران تصمیم گیری می‌کنیم.

رقابت‌های کشتی آزاد چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • مورایس تنها فردی نیست که در ایران مسلمان شد؛ نام جدید سرمربی سپاهان چه خواهد بود؟
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد