Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گوگل در حال حاضر در حال گسترش دستيار خود به زمينه هاي گسترده تري است و در اين فکر است که گوشي هاي هوشمند بيشتري از اين قابليت برخوردار باشند.
به گزارش خبرگزاري آريا، گوگل در سال گذشته با عرضه گوشي هوشمند خود با عنوان گوگل پيکسل محصول جديدي را به بازار عرضه کرد و همراه با آن دستيار مجازي اين گوشي هوشمند نيز عرضه شد و آمدن اين دستيار مجازي خبر خوبي براي کاربران اندرويد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا بعد از گذشت مدتي گوگل تصميم گرفته است تا اين دستيار مجازي را گسترش دهد و در ساير گوشي هاي هوشمند اندرويد نيز ما شاهد دستيار هوشمند مجازي خواهيم بود. در واقع اين دستيار به کاربر اين امکان را مي دهد تا براي دسترسي به گوشي هوشمند نوعي شخصي سازي انجام دهد و با استفاده از اين سيستم صوتي، برنامه هاي کاربردي به صورت بسيار راحت فراخوانده شوند.

گوگل در اقدامي، در گوگل پلاس زمينه اي براي ثبت نظرات در رابطه با دستيار جديد خود فراهم آورده است که کاربران به راحتي مي توانند با استفاده از آن نظرات خود را در رابطه با اين دستيار مجازي به اشتراک بگذارند و هم چنين زمينه هاي مشترکي نيز ميان گوگل پلاس و دستيار مجازي جديد گوگل وجود دارد.
گوگل در زمينه تبليغ دستيار مجازي نيز اقداماتي انجام داده است و از کمپاني ها خواسته است تا در اين زمينه با گوگل همکاري داشته باشند تا دستيار مجازي و کاربردهاي اين دستيار بهتر و بيشتر شناخته شود.
گوگل در طراحي و ارائه دستيار مجازي از بسياري از قابليت هاي خود استفاده کرده است و بسياري از رقبا را نيز از ميدان به در کرده است. حالا بايد اين سؤال مطرح شود که کمپاني هاي سازنده گوشي هاي هوشمند اندرويد کدام دستيار را براي قرار دادن در گوشي هوشمند خود انتخاب مي کنند؟ دستيار گوگل و يا دستيار آمازون آلکسا؟ جواب به اين سؤال به زمان نياز دارد و بايد ديد که اين دو دستيار در طول زمان چگونه خود را نشان خواهند داد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است

به گزارش قدس آنلاین، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز مانند دوره‌های سی‌وسوم و سی‌وچهارم در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب» ‌ صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت ماه به صورت موقت غیرفعال است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب