Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش>مدیریت ورزش - سلطانی‌فر قهرمانی وزنه‌برداران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم
قهرماني تيم ملي وزنه برداري كشورمان در مسابقات قهرماني آسيا در تركمنستان را به اعضاي تيم، كادر فني و خانواده هاي گرامي شان تبريك مي گويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين قهرماني زماني ارزشمندتر شده است كه با جوانگرايي قابل توجه در تيم ملي كشورمان به دست آمد و بار ديگر ثابت شد كه با اعتماد به جوانان غيور و غيرتمند كشورمان مي توان قله هاي افتخار و عزت را مانند گذشته براي كشورمان فتح كرد.
ضمن تبريك و شادباش مجدد اين پيروزي خدمت جوانان پرافتخار كشورمان، از اينكه توانستند برگ زرين ديگري به افتخارآفريني هاي جامعه ورزش اضافه نموده و سبب ترويج نشاط و اميد در جامعه شدند، از آنان تشكر مينمايم.
باشد كه جوان ايراني همچنان به هويت ملي خويش افتخار بورزد و با اميد و نشاط به مسير اعتلاي نام ايران ادامه دهد.

251 41

کلید واژه‌ها : فدراسیون وزنه برداری - وزارت ورزش و جوانان - وزنه‌برداری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد.

در این دیدار که با حضور رییس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و ان‌شاءالله در صورت کسب سکو توسط تیم ملی پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره‌گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

کد خبر 6095832

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پیام جوانان غزه به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: «شما امید ما هستید/ قوی بمانید»
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد