Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری رشت، نصب تابلوهای بند ۲۰، اعمال ماده ۱۱۰، دیوار گذاری بر روی زمین های بایر، اعمال بند ۱۴ و بررسی بحث تخلفات ساختمانی، تشکیل پرونده و ارسال به کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌هارا از اهم فعالیت‌های ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری خواند و اظهار داشت: در سالی که گذشت ۳۱۲ مورد صدور اخطاریه تابلو بدون مجوز توسط شهرداری منطقه یک صورت پذیرفت که بیشترین دلیل این امر به عدم اطلاع و آگهی شهروندان از قانون شهرداری‌ها برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد یزدانی یادآور شد: در سال ۱۳۹۵ در حوزه بند ۲۰ انسداد معبر برای مغازه داران ۶۰ مورد اخطاریه از ناحیه صادر که پس از صدور اخطاریه از ناحیه و عدم توجه شهروند دو مورد اخطاریه هم از سوی منطقه به شهروندان ارائه شد.

وی افزود: در بحث تخریب و اجرای رای کمیسیون ماده صد نیز ۱۴ مورد تخریب از سوی ناحیه ۳ منطقه یک صادر گردید. همچنین ۲۶۸ مورد تشکیل پرونده تخلفات ساختمانی برای ارسال به کمیسیون ماده صد جهت رسیدگی در سطح محدوده صورت پذیرفت.

رئیس ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری رشت، ۱۹۰ مورد ابلاغ اخطاریه ۱۰ روزه کمیسیون ماده صد، ۱۸۵ مورد جمع آوری تابلوهای هشتی و بنرهای غیرمجاز و ۹ مورد جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی سر در اماکن تجاری به علت عدم پرداخت عوارض شغلی و صنعتی را از دیگر فعالیت های آن ناحیه برشمرد و تصریح کرد: عدم اطلاع و اگهی کامل و عدم رعایت قوانین از سوی شهروندان مهم ترین دلیل تشکیل این پرونده هاست.

وی در خصوص مشکلات شهرداری بازمین های نسقی خاطرنشان کرد: مالکین زمین های نسقی بدون اخذ پروانه از شهرداری شروع به ساخت و ساز می کنند، بنابراین ناحیه هر شهرداری‌موظف است تا با شناسایی اینگونه زمین‌ها و تشکیل‌پرونده و ارسال به کمیسیون ماده صد اقدام نماید.

رئیس ناحیه ۳ منطقه ۱ شهرداری رشت با قدردانی از حمایتهایپورناصرانی گفت: اجرای اصلاح هندسی تقاطع بوسار به سعدی، اجرای لاین کندرو ورودی میدان صابرین تا میدان قلی پور و بهسازی پیاده رو خیابان‌های ۱۰۳، ۱۰۵ و ۱۰۷ از اهم برنامه های سال ۹۶ در ناحیه است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوی نامتبوع پسماند در منطقه آرادکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ایجاد دریاچه شیرابه ، ناشی از زباله های تر ، منشا اصلی بوی نامتبوع است . مسئولان مرکز پردازش آرادکوه سال قبل اعلام کرده بودند که دریاچه شیرابه برای همیشه جمع اوری شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بوی نامتبوع پسماند در منطقه آرادکوه
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات