Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@15:20:39 GMT

تعویض‌های نبوغ‌آمیز منصوریان در این فصل

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۱۹۸۱۸

تعویض‌های نبوغ‌آمیز منصوریان در این فصل

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال دیروز در حالی که در برابر پدیده در مشهد0-1 عقب بود با دو گل دیدنی به بازی برگشت و موفق شد با توجه به شکست تراکتورسازی در برابر سپاهان به رده‌ی دوم جدول صعود کند. این صعود با توجه به اما و اگرهایی که در مورد تعداد سهمیه‌ی لیگ برتر ایران در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این یادداشت نگاهی داریم به بازی‌هایی که استقلال در آنها بازی باخته را با تساوی یا برد عوض کرده است. این به جز بازی‌هایی است که استقلال در بازی‌های مساوی توانسته پیروز میدان شود. در واقع، آبی‌ها در بازی‌های خود با منصوریان توانسته‌اند 8 بار باخت را با تساوی یا برد عوض کنند. از این بازی‌ها دو برد و 6 تساوی جالب توجه‌‌‌ِ 1-1 حاصل کار شاگردان منصوریان بوده است.

پیکان 1-1 استقلال

بهنام برزای در دقیقه‌ی 82 بازی را مساوی کرد. منصوریان 4 دقیقه پیش از به ثمر رسیدن گل فرشید اسماعیلی را جانشین علی قربانی کرده بود.

سپاهان 1-1 استقلال

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه‌ی 70 کار استقلال را سخت کرد، اما باز هم بهنام برزای (با پاس کاوه رضایی) کار را مساوی کرد؛ دقیقه‌ی 92. 5 دقیقه پیش از گل قربانی جانشین اسماعیلی شد.

استقلال 3-2 پرسپولیس

یکی از دو بازگشت توام با برد تیم منصوریان. رفیعی در دقیقه‌ی 5 دروازه را باز کرد. این بار شاگردان منصوریان در همان نیمه‌ی اول کار را بدجوری جبران کردند: اسماعیلی (18)، قربانی (20) و رضایی (44) سه گل زدند. نکته‌ی جالب اینکه تعویضی‌های مثمر ثمر منصوریان در این بازی ثابت بودند.

استقلال 1-1 سیاه‌جامگان

یرکوویچِ استقلالی دروازه‌ی تیم محبوبش را در دقیقه‌ی 44 باز کرد، اما ابراهیمی در دقیقه‌ی 65 از روی نقطه‌ی پنالتی کار را به تساوی کشاند. تعویض طلایی منصوریان در این بازی آوردن رضایی به جای کریمی 10 دقیقه پیش از زدن گل بود که جریان بازی را عوض کرد.

گسترش 1-1 استقلال

علیرضا نقی‌زاده در دقیقه‌ی 74 و با پاس لوسیانو پریرا استقلال را در آستانه‌ی دومین باخت نیم‌فصل قرار داد، اما ابراهیمی 6 دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند. دو دقیقه پیش از به ثمر رسیدن گل یعقوب کریمی به جای بهنام برزای وارد زمین شد.

لوکوموتیو تاشکند 1-1 استقلال

گل دقیقه 13 بیکماجانوف در دقیقه‌ی 87 به وسیله‌ی کاوه رضایی جبران شد. در ادامه آبی‌ها می‌توانستند بازی را ببرند. 3 دقیقه پیش از این گل نیز بهنام برزای وارد زمین شد.

استقلال 1-1 الاهلی

باز هم کاوه رضایی در دقیقه‌ی 59 بازی را به تساوی کشاند. یک دقیقه پیش از گل استقلال علی قربانی به جای زکی‌پور وارد زمین شد.

پدیده 1-2 استقلال

دومین برد استقلال در تمام بازی‌هایی که عقب بوده است. گل دقیقه 34 عباسیان (با اشتباه مهلک رحمتی) به وسیله‌ی نورافکن (57) و انصاری (87) پاسخ داده شد. باز هم پلان بازی با الاهلی تکرار شد. قربانی به جای زکی‌پور وارد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، شهریار مغانلو موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، شهریار مغانلو (آقای گل لیگ برتر) در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد