Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات دوومیدانی که با شرکت 5 تیم رودان، بندرعباس ، حاجی آباد، کیش و هرمز از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شدکه تیم دو و میدانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان توانست با اختلاف چشمگیر قهرمان این دوره از مسابقات شود.

تیم دو و میدانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان با کسب 69 امتیاز مقام اول را کسب کرده و تیم‌های بندرعباس با 30 امتیاز مقام دوم و کیش با 6 امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت‌های انفرادی نیز در 800 متر: الیاس نجفی از رودان مقام اول و نعمت اله تشکری از رودان مقام دوم وسینا حسینی از کیش مقام سوم ،در 100متر: حمیدرضا نجفی از رودان نفر اول سهیل دهقانی از حاجی آباد نفر دوم و سید احمد سجادی از رودان نفر سوم، در 200متر: حمیدر رضا نجفی از رودان نفر اول و حسین درویشی از رودان نفر دوم و علی میصری از کیش نفر سوم، در 110متر مانع: مهدی غلام پور از رودان نفر اول و سید احمد سجادی از رودان نفر دوم و علی پور ملایی از بندرعباس نفر سوم، در پرتاپ نیزه: رضا خورشیدی از رودان نفر اول و مهدی تاجیک از بندرعباس نفر دوم و عباس صالحی از رودان نفر سوم، در پرش طول: رضا خورشیدی از رودان نفر اول و مهدی غلام پور از رودان نفر دوم و فرامرز سالاری از بندرعباس نفر سوم، در 1500متر نفر اول نعمت الله تشکری از رودان و نفر دوم عباس صالحی از رودان و نفر سوم مهدی تاجیک از بندرعباس، در پرتاب دیسک هومن شفیعیان از بندرعباس نفر اول و عباس حق نثار از رودان نفر دوم را کسب کردند.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۱۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد