Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید محبعلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این سارق گردنبند، گوشواره و مقادیری پول نقد کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: این فرد با شکستن شیشه منزل مسکونی وارد منزل شده و به کمد دسترسی پیدا می کند و اشیاء داخل آن را به سرقت می برد.
سرهنگ محبعلی اظهار کرد: با اطلاع پلیس از سرقت بلافاصله عوامل پلیس انتظامی بوکان وارد عمل شده و در مدت زمان کمتر از چهار ساعت سارق به همراه اقلام سرقتی در منطقه ای از شهر بوکان دستگیر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در بازجویی از این سارق وی به چندین فقره سرقت دیگر اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی بوکان همچنین از دستگیری یک شرور و عربده کش در یکی از مناطق شهر بوکان خبر داد و افزود: فردی با هویت معلوم در یکی از محلات بوکان که اقدام به شرارت کرده و عده ای از شهروندان این محله را نیز مورد ضرب و شتم قرار داده بود دستگیرشد.
وی گفت: این فرد در این محله برای ساکنان آن ایجاد رعب و وحشت کرده و از آنها باج خواهی می کرد که توسط پلیس دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.
به گزارش ایرنا، امسال تاکنون بیش از 10 نفر سارق توسط پلیس در شهر بوکان دستگیر و تحویل مقام های قضایی شدند.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری سارق حین سرقت در رشت

سرهنگ "محمود حافظی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق طی هفته‌های اخیر در شهر رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری ۱۸ حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را در حال سرقت کابل برق مشاهده و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت به سابقه‌دار بودن این فرد اشاره کرد و اذعان‌داشت: سارق ۳۷ ساله ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت کابل برق به ۲ فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر توجه و رعایت هشدار‌ها و توصیه‌های انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت توسط مردم از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.      

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند