Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام و معاون توسعه امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه گفت: با توجه به فشارسنگینی که برروی بانک کشاورزی به ویژه در بخش بیمه بوده است 5 هزار میلیارد ریال برای بیمه محصولات کشاورزی کشوراز سوی دولت در سال جدید تخصیص یافت و مطالبات کشاورزان بیمه شده خسارت دیده از امروز قابل پرداخت است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، حمید پورمحمدی با بیان این مطلب افزود : در سال 96 مبلغ 30 هزار میلیارد ریال به سرمایه بانک کشاورزی افزوده خواهد شد و با توجه به اینکه استقبال بسیار خوبی از بخشودگی وام ها و تسهیلات کشاورزی شده است با هماهنگی های به عمل آمده در روزهای اخیر با رئیس بانک مرکزی ایران، مقررشد مبلغ سه هزار و 500 میلیارد ریال دیگر به بانک کشاورزی اختصاص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری با اشاره به فناوری های نوین در بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی ادامه داد: ارتباط با کشاورزان ، روستائیان و دهقانان ، بانک کشاورزی را از ارتقای فناوری های نوین باز نداشت و این ویژگی به روز بودن، بانک کشاورزی را به نگین انگشتری نظام پولی کشور تبدیل کرده است.

پورمحمدی با بیان اینکه بیش از 200 هزار نفر در نظام بانکداری کشور مشغول به خدمت می باشند و بخش زیادی از آنها دارای حداقل حقوق هستند؛ گفت: دولت در جهت افزایش حقوق پرسنل بانکی به دنبال راهکار است که امیدواریم در این زمینه نتیجه خوبی به دست آید.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست تخصیص ارز کالاهای کشاورزی اعلام شد+ جدول

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت جهاد کشاورزی فهرست بررسی درخواست تخصیص ارز کالاهای کشاورزی در تاریخ ١٧ اردیبهشت ١٤٠٣ را اعلام کرد.

فهرست کالاهای کشاورزی به شرح زیر است:

برای مشاهده لیست کالاهای کشاورزی و تخصیص ارز کلیک کنید.

کد خبر 6099366

دیگر خبرها

  • زیرکوه زیر بار دو هزار میلیارد خسارت سیل/جبران با اجرای ۲۷ مصوبه
  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • فهرست تخصیص ارز کالاهای کشاورزی اعلام شد+ جدول
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟