Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور اعلام کرد: حداکثر تا ساعت ۲۰ روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ فرصت ارایه شکایت به هیئت های مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها وجود دارد.

به گزارش «قدس آنلاین»، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در اطلاعیه شماره ۵ تاکید کرد: حداکثر تا ساعت ۲۰ روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ فرصت ارایه شکایت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است:

«شوراهای‌ شهر و شهرداران‌ سراسر کشور باید امانتدار رأی، اعتماد، محیط زندگی‌ و اخلاق‌ و فرهنگ‌ مردم‌ باشند».

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کشور می‌رساند با توجه به نزدیک شدن به ایام تبلیغات نامزدهای این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی کشور و به منظور تسریع در روند رسیدگی به شکایت مطروحه؛ حداکثر تا ساعت ۲۰ روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ فرصت ارایه شکایت وجود دارد.

داوطلبان عضویت در شوراهای روستایی برای اعلام اعتراض خود می‌بایست به هیئت عالی نظارت در استان مراجعه کنند و داوطلبان عضویت در شوراهای شهر لازم است اعتراض خود را به هیئت مرکزی نظارت تسلیم کنند.

لازم به ذکر است که برای اعلام اعتراض داوطلبان عضویت در شوراهای شهر نیازی به حضور در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نیست و داوطلبان عزیز می توانند اعتراض نامه خود را به شماره ۷۷۶۸۸۹۱۰-۰۲۱ نمابر کنند و با شماره تلفن ۷۷۶۸۸۹۱۱- ۰۲۱ با این هیئت در تماس باشند.

داوطلبان عزیز برای درسترسی به اخبار موثق، اطلاعات، قوانین و اطلاعیه‌های هیئت مرکزی نظارت، به آدرس تلگرامی @eshora مراجعه فرمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6092907 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند