Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا منصوریان روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : شرکت همه مردم در انتخابات پیش رو با توجه به حساسیت زمانی و منطقه ای و جهانی اهمیت ویژه ای دارد و تاثیر عمیق و گسترده ای بر روی حیات سیاسی یک کشور خواهد داشت.
وی ادامه داد : اهمیت و حضور گسترده مردم در امر سیاسی از مسایل مهم جامعه امروز ما تلقی می شود ، زیرا این وضوع قطعا باعث دلسردی دشمنان و حتی خنثی سازی برنامه آنها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار سوادکوه شمالی گفت : بنا به تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ، مردم صاحبان اصلی این نظام هستند و بنا بر این ما هم باید در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش کنیم.
منصوریان افزود : این که کدام یک از نامزدها مورد توجه مردم قرار بگیرند و رای بیاورند موضوعی است که به خود مردم ارتباط دارد و آنچه که برای ما مسئولان و دست اندرکاران انتخابات بسیار حائز اهمیت است حفاظت از آرای مردم به عنوان حق الناس است .
وی با بیان اینکه هیچ کسی نباید حق تعیین سرنوشت را از خود سلب کند ، ادامه داد : هر فردی که احساس مسئولیت اجتماعی دارد باید در انتخابات شرکت کند برای این که خداوند حق تعیین سرنوشت انسان ها را بر عهده خودشان گذاشته است .
فرماندار سوادکوه شمالی گفت : به طور قطع مردم کارنامه نامزدها را در دوره های مختلف مد نظر قرار خواهند داد و اینگونه نیست که فقط به شعارها توجه کنند و اقدامات مثبتی را در دوره های مختلف برای حل مشکلات اقتصادی و رفع تنگناهای ایجاد شده برای کشور انجام شده نادیده بگیرند.
منصوریان همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با شوراهای شهر و روستا را یکی از ویژگی های این دوره از انتخابات دانست و بر ضرورت توجه رای دهندگان به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی تاکید کرد.
در شهرستان سوادکوه شمالی 284 نفر برای انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد 24 نفر در حوزه شهری و بقیه در حوزه روستا هستند.
براساس اخرین گزارش های رسمی سه نفر در حوزه شهری و 19 نفر در حوزه روستایی رد صلاحیت شده اند.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!

به گزارش خبرآنلاین انتخابات برای تعیین سرنوشت ۵۴۳ کرسی مجلس سفلی پارلمان هند، موسوم به «لوک سابا» از امروز جمعه آغاز شد؛ انتخاباتی که به موجب آن نزدیک به یک میلیارد رای دهنده در مدت بیش از یک ماه تا تاریخ اول ژوئن در آن شرکت کرده و به نامزد و حزب مورد نظر خود رای می‌دهند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک دو رقیب اصلی در انتخابات سراسری پر جمعیت‌ترین کشور جهان عبارتند از «ائتلاف دموکراتیک ملی» که توسط حزب «نارندرا مودی»، نخست وزیر هند موسوم به حزب «بهاراتیا جاناتا»، رهبری می‌شود و ائتلافی متشکل از ۲۶ حزب موسوم به «ائتلاف فراگیر توسعه ملی هند» که رهبری آن را حزب مخالف اصلی یعنی «حزب کنگره ملی هند» بر عهده دارد.

به نقل از ایسنا ۹۶۹ میلیون نفر رای‌دهنده هندی واجد شرایط شرکت در این انتخاباتی که در هفت مرحله برگزار می‌شود، هستند. اولین مرحله در بازه زمانی ۱۹-۲۵ آوریل در ۱۰۲ حوزه انتخاباتی و ۲۱ ایالت برگزار می‌شود. پس از این مرحله نیز تعداد ۴۴۲ حوزه انتخاباتی و ۵۸ ایالت دیگر تا اول ژوئن در مراحل بعدی انتخابات که تا اول ژوئن به پایان خواهد رسید، شرکت خواهند کرد. شمارش آرای انتخابات نیز از روز چهارم ژوئن شروع خواهد شد.

نخست‌وزیر هند همچنان امیدوار است برای سومین دوره متوالی پیروز انتخابات سراسری شود در حالی که احزاب مخالف می‌گویند در صورت ماندن او در قدرت، هندی‌ها بسیاری از آزادی‌ها را از دست خواهند داد.

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که حزب بهاراتیا جاناتا متعلق به مودی و متحدانش برای سومین بار در انتخابات پارلمان هند پیروز خواهند شد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897009

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج