Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، مهدی مزینانی قائم مقام گروه اجتماعی شبکه سه سیما گفت: برنامه تلویزیونی "ماه عسل" امسال هم با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی درماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

وی ادامه داد: گروه تولید این برنامه تلویزیونی هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و با توجه به موضوع‌های انتخابی، مراحل مختلف پیش تولید را طی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائم مقام گروه اجتماعی شبکه سه سیما تصریح کرد: اتفاق خاص و ویژه‌ای که در برنامه امسال "ماه عسل" رخ می‌دهد، این است که از سه زاویه به موضوعاتی که برای برنامه انتخاب شده،‌ نگاه می‌شود.
وی در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد: نگاه سه زاویه‌ای به موضوع برنامه به گونه‌ای است که اگر به عنوان نمونه موضوع برنامه اعتیاد باشد از سه زاویه به آن نگاه می‌شود که در این راستا یک زاویه مربوط به فرد درگیر اعتیاد ، زاویه دوم مربوط به افرادی است که بستر اعتیاد برایشان فراهم است و همچنین زاویه سوم مربوط به راه‌هایی است که به وسیله آن‌ها می‌توان از اعتیاد جلوگیری کرد.
مزینانی اظهار کرد: در این راستا همچنین به این موضوع هم پرداخته می‌شود که چگونه می‌توان به وسیله راه‌های جلوگیری از اعتیاد در جامعه، به گونه‌ای عمل کرد که افراد دیگری به دامان اعتیاد کشیده نشوند.
وی یادآور شد: محور اصلی که برای "ماه عسل" امسال تدارک دیده شده ، نگاه از سه زاویه است البته هنوز همه مطالب روی کاغذ است و درباره اجرایی شدن آن با گروه تولید و سازنده صحبت‌هایی صورت گرفته است.
قائم مقام گروه اجتماعی شبکه سه سیما همچنین تصریح کرد: سبک و سیاق کلی برنامه "ماه عسل" مانند سال‌های گذشته است و تلاش می‌کنیم با تدارک موضوعات مناسب ،‌ اوقات خوشی را برای بیننده‌های تلویزیون در ماه میهمانی خدا رقم بزنیم.
وی اظهار کرد: دعوت از هنرمندان و بیان مسائل شخصی زندگی آن‌ها مانند مواردی که در برنامه سال گذشته رخ داد ، موضوعی است که درباره آن هنوز تصمیمی گرفته نشده و صحبت اساسی در این زمینه صورت نگرفته است.
مزینانی یادآور شد: برنامه تلویزیونی "ماه عسل" از شب اول ماه مبارک رمضان و با مدت زمان 70 دقیقه روی آنتن شبکه سه می‌رود و اگر جدول پخش اجازه بدهد ، امکان تغییر جزئی در مدت زمان این برنامه پرمخاطب وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: محل تصویربرداری و ضبط برنامه تلویزیونی "ماه عسل" هنوز مشخص نیست.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد