Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامی جوان قالیباف گفت: من فردی که در عرصه مناظره‌ها نتوانست اقبال پیدا کند را آقای روحانی می‌دانم؛ او نه برنامه‌ای برای ارائه و نه حرفی برای گفتن داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز (یک‌شنبه، 10 اردیبهشت) میزگرد بررسی اولین مناظره تلویزیونی کاندیداها انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با حضور سید نوید کلهرودی حامی اسحاق جهانگیری، محمد مویدی حامی محمد باقر قالیباف، کنعانی حامی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، هرندی نماینده سید مصطفی میرسلیم و خشایار پورطاهریان حامی حجت الاسلام حسن روحانی در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی مویدی نماینده دانشجویی حامی محمدباقر قالیباف درسخنانی ضمن تشکر از خبرگزاری تسنیم در برگزاری این میزگرد گفت: در مناظره کاندیداها یک بعد کلی وجود دارد که توانسته فصل نوینی در فرآیند نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

وی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون توجه به کرسی‌های آزاداندیشی اشاره کرد و افزود: این مناظره‌ها توانسته به تقویت جایگاه کرسی‌های آزاداندیشی نیز تاکید داشته باشد.

مویدی با بیان اینکه مناظره نقد و گفت‌وگوی منصفانه و صحبت روبرو در کشور در حال نهادینه شدن است اضافه کرد: حساسیت مناظره‌ها به گونه‌ای بود که وقتی که دست‌اندرکاران انتخابات به دنبال این بودند که فضا را به صورت غیرمستقیم برای مخاطب مهیا کنند، تمامی کاندیداها این اعتراض را داشتند که اجازه دهند در این فضا به صورت مستقیم با مردم گرفته شود و مردم شاهد نقد کاندیداها باشند که این فصل خوبی در فرآیند سیاسی کشور است.

نماینده دانشجویی حامی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همچنین ابراز امیدواری کرد که روند ایجاد شده در مناظره‌های کاندیداهای انتخابات پس از انتخابات نیز تداوم داشته باشد.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم در فضای عمومی کشور به صورت تداوم‌دار موضوع مناظره و نقد آزاداندیشانه را فراهم کنیم قطعا حرف‌های تکراری برای رای‌آوری نخواهیم داشت.

مویدی در ارائه راهکاری برای مناظره‌ها گفت: باید به سمت ارائه برنامه و راهبردهایی که برای دولت آینده مد نظر است‌، پیش برویم.به هر حال فضای مناظره از این جهت که نماینده آقای جهانگیری نیز اشاره کرد، می‌تواند تعامل مستقیم را با مردم در سطح جامعه برقرار کند به گونه‌ای که در دوره اخیر همزمان با اینکه مناظره‌ها در حال پیش بود، در فضای مجازی نیز این مناظره‌ها به عنوان گفتمان درون مردمی در حال شکل‌گیری بود.

نماینده دانشجویی حامی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اضافه کرد: اینکه مناظره‌ها در فضای مجازی نیز در حال انتشار بود نشان می‌دهد که اگر ما فضای مناظره‌مان منطقی باشد، می‌تواند بستر خوبی را در سطح جامعه ایجاد کرده و انتظارات را بالا ببرد.

وی یکی از نقاط ضعف مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را بیان نکات غیرضروری و انگشت اتهام به سمت یکدیگر دانست و اظهار داشت: بنده معتقدم فضای مناظره باید به سمت ارائه برنامه و راهبردهایی که برای دولت آینده پیش‌بینی می‌کنیم، پیش رود.

مویدی اضافه کرد: اینکه بستر مناظرهرا به جای ارائه برنامه و راهبرد به سمتی ببریم که حاشیه‌ها ایجاد شود و یا از پاسخ دادن به سوالات در زمان عملکردمان طفره برویم جفا به مردم، نظام و دولت آینده است.

وی ادامه داد: هر کدام از کاندیداهایی که در مناظره حضور داشتند فرصتی برای ارائه آرا و اندیشه‌هایشان داشتند و آنها را نیز به منصه ظهور رساندند اما باید فضا مهیا شود که ما به جای اینکه شعار دهیم بیشتر حرف‌های عملگرایانه بزنیم.

نماینده دانشجویی حامی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در بخش دیگری از سخنانش به بررسی عملکرد کاندیدای مورد حمایتش در اولین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری اشاره و تاکید کرد: سابقه آقای قالیباف روشن و شفاف است، زمانی که دوستان در دانشگاههای معتبر کشور و یا خارج از کشور مشغول تحصیل بودند، آقای قالیباف از سن 18 سالگی داوطلبانه وارد جبهه می‌شود و در آن زمانی که همه فکر این بودند که برای توسعه فردیشان تلاش کنند آقای قالیباف از جوانی و تمامی لذایذ این دوران می‌گذرد و وارد عرصه جنگ می‌شود و تا قبل از 20 سالگی فرمانده لشگر بوده و کار برای مدیریت جنگ را آغاز کرده است.

مویدی ادامه داد: بنابراین اینکه بعضی از دوستان افتخار کنند در دانشگاههای معتبر درس خوانده‌اند، چیز عجیبی نیست زیرا ممکن است در آن زمان دانشگاهها خیلی خالی باشد و یا اینکه بسیاری از انگیزه‌ها برای رقابت وجود نداشته باشد، اما مهم این است که در آن برهه زمانی ما درگیر چه مسئله‌ای در کشور بودیم و باید چه مسئله‌ای را حل می‌کردیم.

وی با طرح این سوال که دوستان بیان کنند که چه دستاوردهایی را در دوران مسئولیتشان داشته‌اند گفت: از همان زمانی که مردم زندگی‌شان در جنوب و غرب کشور مختل شده بود، دوستان کجا بوده‌اند؟ کاندیداهای دیگری که به دنبال حقوق‌دان شدن خودشان بوده‌اند، در آن مقطع شاید جزو درجه‌داران جنگ بودند نه یک بسیج که در جبهه و خط مقدم و بدون اینکه وظایف و مسئولیتی داشته باشد در حال دفاع از نوامیس این کشور بوده است.

نماینده دانشجویی حامی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: به هر حال معتقدم داستان مدارک معتبر و حقوقدان بودن را نیز باید حل کرد که از چه زمانی این داستان شروع شده است.

مویدی به اقدامات قالیباف در نیروی انتظامی اشاره و تاکید کرد: آقای قالیباف زمانی که فرمانده نیروی انتظامی بود تحولات جدی در این عرصه ایجاد کرد. در شهرداری تهران، شهردار باید شهری را با حدود 9 میلیون نفر جمعیت اداره کند که مسائل و مشکلات بزرگی نیز قبل از ورود قالیباف به این مجموعه وجود داشته است، البته ما نفی نمی‌کنیم که نقدی وجود دارد قطعا در حوزه عملکرد مدیریتی نقدهایی وجود دارد و باید به آن وارد شد.

وی در پاسخ به نماینده حجت‌الاسلام روحانی در این جلسه درباره مقایسه عملکرد قالیباف با دولت چهار ساله روحانی گفت: باید ببینید میزان راه، فضای سبزی که در طی 4 سال و در زمان دولت آقای روحانی در تهران ساخته شده به چه حدی است و باید سطح زندگی مردم تهران با سطح زندگی مردم کشور مورد بررسی قرار گیرد. ما شهری با 9 میلیون جمعیت داریم و دوستان کشوری با 80 میلیون جمعیت دستشان بوده است آمار بدهند که در این مدت چه کرده‌اند؟

نماینده دانشجویی حامی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اضافه کرد: بحث اصلی ما در مناظره این بوده که قرار نیست دوباره وعده‌هایی را مطرح کنیم که در آینده شاید این وعده‌ها محقق شود. اول بگوییم چه وعده‌هایی محق شده و سپس بگوییم که چه برنامه‌هایی برای تحقق وعده‌های دیگر داریم.

وی تصریح کرد: اینکه ما بگوییم شما در شهرداری چه میزان زباله بازیافت کرده‌اید اصلا در شان ریاست جمهوری و ارائه برنامه به مردم نیست باید در طراز دولت صحبت کنید نه در طراز اینکه چقدر زباله جمع‌آوری کرده‌اید و چقدر زباله را از هم جدا کرده‌ایم. آقای جهانگیری باید درباره این ادبیاتش مقداری تامل کند.

مویدی اظهار داشت: بنده اصلا درباره پیروزی و یا شکست فرد در مناظره‌ها صحبت نمی‌کنم، مشکل اینجاست چه کسی پیروز شد و چه کسی شکست خورد باید ببینیم چه کسی اقبال کمتر یا بیشتری در این مناظره پیدا کرده است.

نماینده دانشجویی حامی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اضافه کرد: من فردی که در عرصه مناظره‌ها نتوانست اقبال پیدا کند را آقای روحانی می‌دانم وی اصلا حرفی برای گفتن نداشت؛ روحانی نه برنامه‌ای برای ارائه و نه حرفی برای گفتن داشت.

وی به فرضیه پوششی بودن جهانگیری برای روحانی در انتخابات اشاره و تاکید کرد: شاید این فرضیه به این منظور تقویت شد که اگر آقای روحانی توان دفاع از عملکرد دولت را داشت حتی آمارهایی را هم که ارائه می کرد درباره دولت، آقای جهانگیری می‌توانست موضع مستقل‌تری از خودش نشان دهد و کار کند.

مویدی افزود: به نظر بنده آقای قالیباف توانست در این مناظره موفق عمل کند، او توانست بخشی از سبد آرای آقای روحانی را به سمت خودش جذب و سرازیر کند و آقای جهانگیری هم موفق عمل کرد و بخشی از سبد آرای آقای روحانی را به سمت خودش متمایل کرد.

نماینده دانشجویی حامی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در ادامه پیروز شدن دو نفر درمناظره را منطقی و حقوقی ندانست و افزود: ما باید در مناظرات از عملکرد حرف بزنیم. ما با دولت آقای روحانی دعوا نداریم، بحث ما برنامه، عملکرد، کارنامه و پاسخگویی است.

وی اضافه کرد: اینکه ما در تلویزیون بگوییم که بلدیم عذرخواهی کنیم، خیلی خوب است. چیزی به نام عذرخواهی کردن دارد امروز مد می‌شود. اینکه با عذرخواهی چه کاری برای حل مشکل انجام می‌دهیم این مهم است.

مویدی افزود: در موضوع ریزگردهای خوزستان و نیز سیل و زلزله و دیگر اتفاقات کار به جایی رسید که رهبری برای توجه دولت به آنها تذکر داد، پس عملکرد و تکلیف دولت در این بین کجاست؟

نماینده دانشجویی حامی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه باید بررسی شود که چرا گفته می‌شود دولتی ویرانه از سوی آقای روحانی تحویل گرفته شده است گفت: مگر شهرداری خارج از این سیستم بوده است؟ مگر دولت آقای روحانی برای شهرداری تهران بودجه اختصاص داده است که ما هم بگوییم درگیر دولت بوده‌ایم؟

وی میزان بدهی دولت به شهرداری تهران را در حال حاضر و علی‌الحساب 14 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: البته این میزان به غیر از باقی قضایاست. ما نمی‌تونیم دور از انصاف صحبت کنیم، باید با قاعده انصاف پیش برویم.

مویدی افزود: در همین مدت کارنامه شهرداری تهران در مترو و خدمات‌رسانی به مردم مشخص است و شهرداری با همین پول مشغول خدمترسانی به مردم بوده است. اینکه بهانه بگیریم که جنگ و تحریم بوده درست نیست زیرا ما هم در همین دوران بوده‌ایم.

نماینده دانشجویی حامی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با تاکید بر اینکه ما به برنامه، کارنامه و عملکرد اعتقاد داریم اظهار داشت: من اثبات می‌کنم که نه آقای موسوی و نه آقای روحانی برنامه‌ای برای اداره کشور نداشته‌اند اینها یک صفحه برای اداره کشور ارائه نکردند و راهبردهایی هم پیشنهاد نداده‌اند.

وی ادامه داد: اینکه آقای قالیباف می‌گوید در تلویزیون زل می‌زنند و دروغ می‌گویند، بنده هم آن را تایید می‌کنم مگر این واژه‌ای است که فقط یک کاندیداییاز آن استفاده کند و ما حق نداریم از آن استفاده کنیم.

مویدی تاکید کرد: این دولت نیز مانند همه کسانی که دوستان ادعا دارند، در چشم مردم زل می‌زنند و به دروغ مسائلی مطرح می‌کنند صحبت‌هایی که خودشان روی سایتشان قرار داده‌اند و منتشر و فعل و فاعل‌هایش را عوض کرده‌اند که لازم است به آنها دفت کنیم، خودشان نیز دروغ می‌گویند، ما که نمی‌توانیم فعل‌ها را تغییر دهیم.

وی خطاب به حامیان دولت یازدهم گفت: شما گفته‌اید 100 روزه تحول ایجاد می‌کنید اما بعد می‌گویید که 100 روزه گزارش می‌دهید این حرف‌ها نیاز به رئیس جمهور ندارد، شما گفته‌اید با جذب 10 میلیون گردشگر 4 میلیون شغل ایجاد می‌کنید، دولت شما اعلام کرده است که 20 میلیون گردشگر جذب کرده است، چقدر شغل ایجاد کرده‌اید؟ دوستان لازم نیست از کارنامه‌شان دفاع کنند، اگر برنامه‌ای برای آینده دارند ارائه کنند.

مویدی اضافه کرد: توقع ندارم که جهانگیری و روحانی به عنوان دولتمردان حاضر در تلویزیون حرف کاندیدایی را بزنند که تازه می‌خواهد دولت را در دست بگیرد. اعلام کنید که تا کجا پیش رفته‌اید و از این به بعد چه تحولی می‌خواهید در زندگی مردم ایجاد کنید؟

نماینده دانشجوییکاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با بیان اینکه مردم در دولت یازدهم مستضعف‌تر شده‌اند، گفت: چه برجام صورت می‌گرفت و چه به نتیجه نمی‌رسید و چه جنگ می‌شد و یا اینکه جنگ نمی‌شد وضعیت ما جنگی باقی مانده است.

وی در پاسخ به نماینده جهانگیری در این میزگرد که گفته بود شما پوپولیستی عمل می‌کنید اظهار داشت: ما اگر پاسخ دهیم پوپولیسم می‌شویم، مشکل کشور ما این است که صدای فریادمان بلند است اما اجازه نمی‌دهیم کسی پاسخ ما را بدهد. بنده هم این نقد را قبول دارم.

مویدی افزود: آقای قالیباف برندهکارآمدی و مدیریت کارآمد کشور است. دوست عزیز ما که همه مثال‌هایش در مقایسه شهرداری تهران با دولت است گفت بنده نگفتم که دولت به شهرداری پول بدهد. اصلا شهرداری اعلام می‌کند که از دولت یک ریال نمی‌خواهد در همین دورانی که دولت جمهوری اسلامی ادعا دارد که درگیر تحریم است و تمام کسب و کار و معیشت مردم را برهم زده و کارخانه‌ها یکی پس از دیگری در حال تعطیلی هستند و کارگران نیز بیکار می‌شوند و دانشجویان بیکار وارد صحنه می‌کنیم شهرداری خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.

همه مسائل گفته شده از جمله آسیب‌های اجتماعی را در دولت یازدهم شاهد هستیم و بحران‌های اخلاقی و اجتماعی نیز افزایش یافته و امید به زندگی نیز کاهش یافته است. نمی‌دانم بر اساس کدام آمارها افزایش امید به زندگی و تحول اقتصادی را مطرح می‌کنند؟!

وی عمده مسائل ایجاد شده در دولت یازدهم از جمله آسیب‌های اجتماعی را فروپاشی نظام خانواده و بیکار شدن افراد دانست و افزود: ما بحثی برروی شهرداری و دولت نداریم در همین دورانی که دولت ناله می‌کند که درگیر نان مردم است شهرداری تهران را متحول کرد. قبول دارم ممکن است در جاهایی نقدهای جدی وجود داشته باشد. کجای شهرداری تاریکخانه فساد است؟ همین دولت شهرداری را جزو دستگاههایی اعلام کرده که در مبارزه با فساد در خط اول قرار داشتند.

مویدی به بیان برخی اظهارات درباره املاک شهرداری تهران اشاره و تاکید کرد: اگر هم در بحث املاک نجومی اتفاقی افتاد شهردار تهران در این رابطه نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه نوشت و از دستگاه قضایی خواست که به طور جدی به این موضوع ورود کرده و با متخلفان برخورد کند، البته این هم یک درصد از عملکرد شهرداری تهران است و در این قضیه دامنه کوچکی از مدیران شهرداری درگیر بودند.

وی اضافه کرد: وقتی بحث حقوقها و پول‌های نجومی مطرح می‌شود لازم است محاسبه کنیم که یارانه چند آدم بیچاره و مستضعف صرف حقوق یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی می‌شود وحقوق 60 میلیونی یارانه چند نفر است؟ اما بعد در پرداخت یارانه سر مردم منت می‌گذاریم که پول نداریم. آیا اداره کشور این است؟ آیا اداره کشور این است که در جایی حقوق 60 - 70 میلیونی بگیریم بعد ادعا می‌کنیم که داریم مشکل مردم را حل می‌کنیم و برای یارانه 45 هزار تومانی سر ملت منت بگذاریم و اصرار کنیم که مردم انصراف دهیم آیا این در شان دولت جمهوری اسلامی است؟

به گزارش تسنیم، مؤیدی به افزایش درآمدهای دولت یازدهم ناشی از فروش نفت اشاره کرد و گفت: فروش نفت در این دولت که افزایش یافت و نرخ دلار نیز بالا رفت پس مشکل در پرداخت یارانه‌ها کجاست؟ مشکل این است که ما به «ما می‌توانیم» اعتقاد نداریم حالا شما بگویید که تعبیر دروغ گفتن و زل زدن در تلویزیون شعار احمدی‌نژاد یا موسوی است. شما به ما می‌توانیم اعتقاد نداریم وگرنه کارخانه‌های 50،60 ساله ما نباید تعطیل شوندکه به جای آن جنس چینی و دست چندم بازارهای ما را بگیرد و ما درباره فرد موفق در مناظره بحث کنیم.

وی تصریح کرد: اصلا بحث این نیست که ما رئیس جمهور را بی‌عقل بنامیم. شما حتما کلیپ را ببینید.

مویدی خطاب به روحانی اظهار داشت: شما یک حرفی زده‌اید حالا اینکه بگویید نگفته‌ام فقط خودتان را توجیه می‌کنید، شما گفتید تحول ایجاد می‌کنید، مردم تحول را می‌بینند. مگر شما اعلام نکردید که 100 روزه گزارش می‌دهم پس ادعا نکنید.

نماینده دانشجویی حامی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اضافه کرد: آقای قالیباف ادعا نکرده که 100 روزه گزارش می‌دهد و 10 میلیون توریست وارد کشور می‌کند. اینکه آقای روحانی گفته 10 میلیون توریست وارد کشور می‌کند، ادعا این است که امروز به 20 میلیون نفر رسیده پس 4 میلیون شغل چه شد؟ مگر شما قول ندادید پس دروغ گفته‌اید و ما این را دروغ می‌دانیم.

وی در واکنش به اظهارات نماینده روحانی درباره اینکه مسئول حمله به کنسولگری عربستان در ستاد قالیباف فعالیت می‌کند گفت: این موضوع چه ربطی به ما دارد؟ مگر آقای روحانی مسئول کشور بوده است؟ 4 سال پیش یک فردی در ستاد اقای روحانی همکاری کرده است و مثلا دو سال بعد بنده یک اختلاسی می‌کنم به آقای قالیباف چه ربطی دارد الان فرد مورد نظر در ستاد آقای قالیباف نیست و رسما تکذیب می‌کنم.

مویدی با بیان اینکه ما از حمله به کنسولگری عربستان دفاع نمی‌کنیم گفت: سوال این است که به عنوان مثال بنده به عنوان<

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد

به گزارش صدای ایران از تسنیم،رئیس مجلس در نشست بررسی مسائل ارزی گفت:نباید به ارائه گزارش اکتفا کرد، زیرا در نشست قبلی به اندازه کافی گزارش ارائه شد و دوستان دولت باید به طور روشن و شفاف رویکرد رو به جلو برای مدیریت بازار ارز ارائه کنند. ما دنبال تکرار جلسات نیستیم و جلسه سومی وجود ندارد.

همه اختیار‌های موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم، اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.

به طور روشن و مشخص امروزه در سیاست‌های ارزی از نگاه اقتصادی دچار مشکل هستیم و طرح جامعی برای رویکرد اقتصادی در ارز وجود ندارد.

ما رویکرد اقتصادی مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • قالیباف: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • ضرب‌الاجل قالیباف برای دولت/ رئیس مجلس: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم