Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: جریان غیرانقلابی مدیریت جهادی را قبول نداشته به همین دلیل نیز در عرصه مدیریت بی‌برنامه و دچار روزمرگی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر امروز در همایش معلم، بصیرت و مشارکت حداکثری اظهار داشت: اگر بخواهیم مفاهیمی مانند مشارکت، بصیرت و معلم را مورد بررسی قرار دهیم باید به فرمایشات امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب مراجعه کنیم که از دغدغه‌های اساسی ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن افزود: رهبر معظم انقلاب قائل به این گروه بندی‌ها و جناح‌های سیاسی نیستند چرا مع ایشان طیف های مختلف در جامعه را به سه قشر انقلابی، غیر انقلابی و ضد انقلاب تقسیم می‌کنند.

فرمانده سپاه همدان بیان کرد: معلمان که در عرصه تعلیم و تربیت فعال هستند باید بدون تعصب این مفاهیم را مورد دقت و تحلیل قرار دهند چرا که بسیاری از کشمکش‌های بیهوده موجود در جامعه با این بیان رهبری در حوزه انقلابی، غیر انقلابی و ضد انقلاب بودن از بین می رود.

وی گفت: جناح‌های سیاسی چپ و راست و این کشمکش‌هایی که در کشور رخ داده، برگرفته از نگاه جوامع غربی است و ما چنین مباحثی و تعبیراتی را در اسلام و در ادبیات امام(ره) و مقام معظم رهبری نداریم.

ابوحمزه با تشریح مفاهیم انقلابی و غیر انقلابی و ضد انقلاب ابرازکرد: ضد انقلاب و‌معاند کسی است که در مقابل اسلام، انقلاب، ارزش‌ها و‌هنجارهای نظام در عرصه‌های مختلف ایستاده است مانند برخی افراد و بسیاری از کشورهای منطقه که سینه چاک فرهنگ غرب هستند.

وی با تاکید براینکه تلاش استکبار جهانی ، امریکا، افراد معاند و ضد انقلاب برای براندازی نظام اسلامی است و به کمتر از آن هم قائل نیستند، تصریح کرد: تهدیدات انجام شده از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون با تدابیر امام(ره)، رهبری و حضور هوشمندانه، تکلیف‌مدارانه و خلاقانه ملت با شکست رو به رو شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) عنوان کرد: درتوضیح نیروهای انقلابی و غیر انقلابی تیز هر فردی خود را باید با ملاک ها و معیارهای بیان شده بسنجد تا وضعیتش مشخص شود هرچند به فرموده مقام معظم رهبری افراد انقلابی باید تلاش کنند افراد غیرانقلابی را وارد عرصه نیروهای انقلاب کنند.

وی افزود: باید توجه داشت که نیروهای غیرانقلابی اسلامشان تشات گرفته از شیعه انگلیسی و سنی وابسته با سازمان سیا است به‌ همین دلیل رویاروئی جریان انقلابی با جریان غیرانقلابی تقابل اسلام آمریکایی با اسلام ناب است.

ابوحمزه ابا اشاره به اینکه نیروهای انقلابی حلقه اتصال انقلاب و امامت راولات فقیه می‌دانند، ظهار داشت: نیروهای غیرانقلابی قائل به تغییر جامعه نبوده و معتقد هستند باید همین طور بماند تا منجی ظهور کند و در ادامه چیزی به نام حکومت اسلامی و ولایت فقیه را قبول ندارند.

وی عنوان کرد: افرادی که با دو دلی این مباحث را بیان می‌کنند نیز اعلام می‌کنند ما در دوران ده ساله امام(ره) قایل به ولایت فقیه هستیم به همین این روزها برخی اعلام می‌کنند ولایت فقیه به انتها رسیده است این نکته نیز برگرفته از پیام‌های غیر انقلابیون متحجر است .

فرمانده سپاه همدان بیان کرد: نیروهای انقلابی نگاهشان به سمت مردم سالاری اسلامی است که طی آن مردم با حضور در عرصه‌های مختلف مانند انتخابات حضور یافته و بر سرنوشت خودتاثیر می‌گذارند چرا که از نظر آنها سنک بنای نظام اسلامی بر اساس جمهوریت شکل می‌گیرد.

وی گفت: نیروهای غیر انقلابی تنها قایل به بحث جمهوریت نظام هستند به همین دلیل نیز اعلام می‌کنند مسلمان لیبرال سکولاریسم هستند یعنی جهوریت را قبول داریم اما اسلامیت نظام را قبول نداریم.

ابوحمزه در پاسخ به اعتراض مدیرکل آموزش و پرورش پیرامون چرایی انتقادها درباره سند تحول آموزش و پرورش و امضای سند تصریح کرد: سند تحول آموزش و پرورش مبنای حرکت این نهاد به سمت مطلوب است پس باید این وزارتخانه تلاش کند این سند به صورت بنیادین و مبنائی اجرایی شده وضمن دریافت بازخوردها، نقاط قوت و ضعف آن نیز معلوم شود.

وی افزود: این سند بر اساس فرهنگ غربی و تمدن آنها تهیه و تدوین شده است و چرا باید در حالی که ما خودمان سند تحول آموزش و پرورش داریم و در حال اجرائی کردن آن هستیم این سندرا امضا کنیم.

فرمانده سپاه همدان بیان کرد: غربیان بر اساس فرهنگ خود که لیبرال سرمایه‌داری است چارچوب آموزش و پرورش را طراحی کرده وبر اساس آن نیز تصمیم سازی می‌کنند و چرا ما باید از سندی برای تربیت فرزندانمان استفاده کنیم که نتیجه‌ خوبی برای ما ندارد است.

وی با اشاره به ناکامی تمدن غربی در استحکام بنیان خانواده و همگرائی جامعه تصریح کرد: ما در گام نخست باید سند تحول آموزش و پرورش خود را بررسی کرده و پس از ان انجا که نیاز بود ز تجارب موفق کشورهای دیگر استفاده کنیم.

ابوحمزه عنوان کرد: نیروهای انقلابی جمهورین را ظرف نظام و اسلام محتوا آن می‌دانند و بر همین اساس نیز حرکت می‌کنند در حالیکه نیروهای غیر انقلابی تنها ظرف نظام را قبول دارند و می‌خواهند محتوای آن را از جای دیگری تامین کنند.

وی گفت: نیروهای انقلابی به دنبال عدالت اجتماعی هستند و برای تحقق آن همه افراد را یکسان می‌بینند اما نیروهای غیر انقلابی به دنبال تحقق توسعه در کشور بوده و برایشان فرقی ندارد که عدالت اجتماعی ایجاد می‌شود یا نه.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) اقدام جریان غیر انقلابی با افراد در حوزه عدالت را گزینشی برشمرد و افزود: نیروی اتقلابی قایل به مبارزه با فقر، فساد و تبعیض است و برای این کار نیز معتقد است باید همه توان‌ها به کار کرفته شود، در حالیکه جریان غیر انقلابی این گونه عمل نمی‌کند.

وی دیگر خصوصیت جریان‌های انقلابی را مبارزه با استکبار دانست و بیان کرد: نیروی غیر انقلابی می‌گوید ما چه کار به آنها داریم کارخودمان را انجام دهیم که البته گاهی صحبت‌های آنها به دلیل عدم شناخت مناسب از آرمان‌ها، دشمن و بصیرت است.

ابوحمزه در باره انتخابات نیز اظهار داشت: جریان انقلابی با در نظر گرفتن معیارهای فرد اصلح از نگاه امام (ره) و رهبری فرد مورد نظر خود را انتخاب می‌کند به همین دلیل نیز کشورهای غربی با تبلیغات گسترده در تلاشند تا از روی کار آمدن این طیف جلوگیری کنند چون می‌دانند این جریان در برابر آنها می‌ایستد.

فرمانده سپاه همدان ابراز کرد: کشورهای غربی در تلاشند تا مردم هنگام حضور در پای صندوق‌های رای یا رای سفید داده و یا فرد غیر اصلح را انتخاب کنند در حالی که جریان انقلابی تحت تاثیر تبلیغات سوء آنها قرار نمی‌گیرد.

وی با تاکید براینکه یک معلم اگر می‌خواهد در کارش موفق شود باید انقلابی کرده و انقلابی عمل کند، تصریح کرد: کسی که می‌خواهد بصیرت عمیق و دقیق داشته باشد باید مباحث را عمیق و دقیق مورد بررسی قرار دهد تا بتواند انقلابی فکر کرده و انقلابی نیز عمل کند.

انتهای پیام/

R41405/P1357/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی برنامه‌ها و عملیات‌های سال جاری با کارشناسان قرآنی و فرهنگی استان اظهار کرد: توجه به برنامه‌های تربیتی خانواده محور و متناسب با زیست بوم مناطق مختلف شهرستان‌های تابعه مورد تاکید است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی فرهنگی برای اقشار و اصناف مختلف از سوی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه، افزود: توسعه فعالیت‌های شبکه تبلیغی روحانیون، تقویت برنامه‌های مساجد، توجه به فعالیت‌های بانوان، اجرای برنامه‌های مناسبتی در مناطق اهل سنت از جمله طرح قرآنی مسطورا از اولویت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل است.

اجرای «جشنواره زن مجاهد» مورد توجه قرار گیرد

وی تصریح کرد: تقویت مکتب‌های قرآنی اهل سنت، اجرای اردوی نخبگان قرآنی در مناطق سنی نشین، حمایت از برنامه گروه‌های «دختران حاج قاسم»، نوآوین، شبکه تبلیغی صبرا و اسماً ویژه بانوان، اجرای جشنواره «روایت زن مجاهد» و حجاب و عفاف باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف استان تاکید کرد و ادامه داد: ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه باید رسانه‌های فعال را شناسایی و در تبلیغ و جریان سازی رسانه‌ای بیش از پیش با آنان همکاری کنند.

حجت الاسلام جعفرزاده بیان کرد: توانمندسازی و حمایت از کنشگران فرهنگی، هیأت مذهبی، خیرین‌، مداحان شاخص، انجمن‌های اسلامی و فعالان فضای مجازی از برنامه‌های امسال تبلیغات اسلامی استان اردبیل است.

استمرار طرح ملی «زندکی با آیه‌ها» برنامه شاخص قرآنی سال ۱۴۰۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه به عناوین برنامه‌های مهم حوزه قرآنی اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن، آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآنی و تربیت تخصصی استعدادهای قرآنی، راه اندازی کاروان‌های قرآنی و استمرار طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» از برنامه‌های شاخص قرآنی در سال ۱۴۰۳ است.

حجت الاسلام جعفرزاده مردمی سازی فعالیت‌ها و خروج از تصدی‌گری را امر مهم در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برشمرد و خاطرنشان کرد: کارشناسان فرهنگی و قرآنی باید به دور از تصدی‌گری، راهبر برنامه‌ها بوده و با همکاری مجامع میانی از جمله هیأت‌ها، کانون‌های فرهنگی و مؤسسات قرآنی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی را اجرا کنند.

کد خبر 6092184

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • خطر ریزگرد های قم بیخ گوش تهران
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی