Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدرضا محمدی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه معاون غذا و داروی این دانشگاه افزود: بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان رودبارجنوب یکی از این طرح های مهم بود که با همت دولت تدبیر و امید راه اندازی و به عنوان نگین خدمت رسانی دولت در ذهن مردم این منطقه ماندگار شد.
وی گفت: دولت در طرح تحول نظام سلامت خدمات خوبی را برای رفع محرومیت در منطقه جنوب کرمان ارایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: افزایش سلامت و ارتقای خدمات حوزه سلامت یکی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است که در این راستا اجرای طرح تحول نظام سلامت موجب افزایش رضایتمندی مردم و آرامش آنان هنگام مراجعه به مراکز بیمارستانی و درمانی شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به برنامه ارتقای کیفیت خدمات هتلینگ بیمارستانی در طرح تحول نظام سلامت بیان کرد: این برنامه با هدف یکپارچگی کمی و کیفی خدمات هتلینگ و استانداردسازی آنها بر اساس نیازها و انتظارات گیرندگان خدمت و افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان اجرایی شده است.
وی از راه اندازی دستگاه ام. آر. آی بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت به زودی خبر داد و گفت: پیشرفته ترین نوع دستگاه ام. آر. آی در این بیمارستان نصب شده و این دستگاه ساخت شرکت فیلپس با کیفیت عکسبرداری 1.5 برابر است که این کیفیت سه برابر ظرفیت و کیفیت دستگاه های موجود در بازار است.
محمدی اظهار کرد: برای خرید این دستگاه 70 میلیارد ریال هزینه شد و همچنین برای خرید ساختمان تصویربرداری و تاسیسات ساختمان نیز به ترتیب 20 تا 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: سال ها مردم این منطقه به دلیل نبود دستگاه ام آر آی به مرکز استان مراجعه می کردند ولی با تدبیر دولت این مساله پیگیری و به سرانجام رسید.
وی گفت: 31 واحد دندانپزشکی در قالب طرح تحول سلامت جنوب کرمان به ساکنان این منطقه خدمات دندانپزشکی ارائه می کنند.
معاون سابق غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هم گفت: طی سه ساله گذشته 100 هزار اقلام غیربهداشتی شامل مواد آرایشی و بهداشتی و داروی تاریخ مصرف گذشته در جنوب کرمان کشف و معدوم سازی شد.
محمد امیرپور با اشاره به هم مرز بودن جنوب کرمان با استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به این هم مرزی قاچاق مواد آرایشی و بهداشتی از مبادی غیر رسمی زیاد است که این وضعیت سبب بروز مشکلاتی در سیستم نظارتی معاونت غذا و دارو شده است.
وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در زمینه مقابله با این کالاهای غیرمجاز، در گام اول با فرهنگسازی در زمینه افزایش آگاهی مردم نسبت به کالاهای غیربهداشتی با چاپ بنر و بروشور و در مرحله بعد با برخورد قاطع با فروشندگان این کالاها اقدام می کند.
وی اظهار کرد: تمامی اقلام آرایشی و بهداشتی که از مبادی رسمی وارد کشور می شود با الصاق برچسب مشخص و در صورت استعلام کد الصاق شده اصالت کالای مورد نظر مشخص خواهد شد.
معاون جدید غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هم گفت: طرح تحول نظام سلامت، افتخار دولت تدبیر و امید است که با هدف کاهش هزینه های درمان، عدالت در دسترسی به خدمات و ارتقای کیفیت خدمات درمانی به مردم اجرا شد و رضایتمندی مردم را در این زمینه به همراه داشت.
علی سالاری مقدم افزود: دولت تدبیر و امید، فضای همدلی را بر جامعه حاکم کرده که این فضا ظرفیت خوبی برای پیشرفت آماده کرده است و از این فرصت باید حداکثر بهره را برد.
در این آیین از خدمات محمد امیرپور قدردانی و علی سالاری مقدم به عنوان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت معرفی شد.
دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، عنبرآباد، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان، صبح امروز جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان و نماینده نهاد امنیتی در محل سالن جلسات علوم پزشکی زاهدان برگزار شد. 
در این جلسه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین در ابتدا ضمن پاسخگویی به سوالات حاضرین در حوزه اتباع بر متمرکز بودن سیاست گذاری در زمینه اتباع در سطح ملی و ابلاغ مصوبات به استان ها تاکید کرد و گفت: خروجی این جلسه کمک به تصمیم سازان در مرکز است و استان به تنهایی مجوز در امر سیاست گذاری پیرامون بسیاری از موارد ندارد.

همچنین در این نشست در راستای دریافت کمک از سازمان های بین الملل اعلام شد دانشگاه علوم پزشکی طرح توریسم درمانی و کمک به بیماران خاص اتباع خارجی را ارائه دهد.   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست