Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@17:05:34 GMT

كاركنان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان كوهپیمایی کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۲۲۹۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: كاركنان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان با هدف تحقق تدابیر فرماندهی معظم كل قوا مبنی بر اشاعه ورزش پیاده روی در نیروهای مسلح و استمرار ورزش كوهپیمایی بلند مدت کردند.

سرهنگ عباسی افزود: در راستای ایجاد حفظ آمادگی جسمانی و به منظور تقویت و افزایش توان جسمی كاركنان برای مقابله با تهدید ها و بحران ها و آمادگی كاركنان در امداد و نجات حوادث و نیز جهت عملیات آفندی و پدافندی، کارکنان تیپ 36 با بكارگیری كلیه پایوران،بسیجیان،كارمندان و سربازان با رعایت نكات ایمنی و حفاظتی كوهپیمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با یک آورده مختصر از طرف کارکنان انتظامی و با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت ملی مسکن، احداث ۷۶۴ واحد مسکونی کلنگ‌زنی شود.

وی افزود: در جلسه قرارگاه مسکن انتظامی استان کرمانشاه موضوعات مربوط به مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی و حرفه‌ای طی یکسال گذشته برای ساخت مسکن کارکنان فراجا در استان کرمانشاه، اکنون در فاز نخست ۵۴۶ واحد مسکونی و در فاز دوم ۶۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است و به زودی تحویل کارکنان انتظامی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هکتار تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن با هدف احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در یک برنامه پنج ساله اخذ شده است تا ساخت ۱۳۷۶ واحد طی سه سال تکمیل شود، مابقی واحدهای مسکونی نیز در یک برنامه و دو سال احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه زیرساخت لازم آماده است و به لحاظ خط اعتبار مالی نیز مذاکراتی انجام شده است.

کد خبر 751288

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: اسرائیل از ورود کارکنان ما به گذرگاه رفح جلوگیری می‌کند
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • جشنواره کن در کما
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد