Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم اردبیل خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده می‌کنند و از رئیس‌جمهور آینده انتظاراتی دارند و به گفته برخی جوانان این دیار، دولت فعلی در برخی حوزه‌ها فقط شعار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، خبرنگار خبرگزاری تسنیم امروز پای حرف مردم در خیابانهای این شهر نشست و از نزدیک با مردم در مورد انتخابات ریاست جمهوری مصاحبه کرد که در این زمینه حرفهای زیادی رد و بدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از جوانان اردبیلی با بیان این‌که دولت فعلی در برخی حوزه‌ها فقط شعار داد، افزود: متاسفانه در حوزه اقتصادی هیچ گرهی باز نشد و بسیاری از جوانان و فارغ‌التحصیلان همچنان با مشکل بیکاری روبرو هستند.

وی گفت: بنده به امید این که بتوانم در آینده شغلی مناسب داشته باشم برای تحصیل هزینه زیادی پرداخت کردم ولی متاسفانه همچنان در انتظار یک شغل مناسب هستم که این موضوع برایم بسیار دردآور است.

وی تصریح کرد: دولت نباید به مردم وعده‌ها و شعارهای دروغین می‌داد، چرا که مردم سرمایه بزرگی برای کشور هستند و باید دولت برای حل مشکلات اقتصادی این مردم تمام تلاش خود را به کار می‌گرفت که متاسفانه این امر انجام داده نشد.

نامزدهای انتخاباتی در مناظره‌های تلویزیونی از تخریب خودداری کنند

یکی از دانشجویان اردبیلی با بیان این‌که نیاز است نامزدهای انتخاباتی در مناظره‌های تلویزیونی از تخریب یکدیگر اجتناب کنند، بیان کرد: انتظار داریم این نامزدها اقداماتی که می‌توانند در صورت انتخاب انجام دهند را بیان کرده و وعده‌های دروغین ندهند.

وی افزود: دولت گذشته وعده‌هایی به مردم داد که هنوز این وعده‌ها محقق نشده و این دور از اخلاق و بی‌احترامی به مردم است.

وی تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم نیاز به رئیس‌جمهوری قوی، کاردان و کاربلد دارند تا آن رئیس جمهور بتواند مشکلات جوانان از جمله نبود شغل مناسب، ازدواج و مسکن را حل کند.

این روزها اردبیل حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته و جوانان و نوجوانان از دغدغه‌های خود در زندگی سخن می‌گویند که نیاز است رئیس‌جمهور آینده در عمل اقدامات اساسی انجام دهد.

مناظره‌های تلویزیونی به صورت رو در رو برگزار شود

یکی از جوانان اردبیلی نیز با بیان این‌که برگزاری مناظره‌های زنده تلویزیونی فرصت بسیار مناسبی برای شناسایی مردم از کاردانی و فعالیت نامزدها است، اظهار کرد:‌ نیاز است مناظره‌های تلویزیونی به صورت زنده برگزار شود تا نقطه ضعفها و قوتها شناسایی و بررسی شود.

این جوان اردبیلی با بیان این‌که مردم از رئیس جمهور آینده می‌خواهند مشکلات اقتصادی منطقه را حل کند، افزود: دیگر زمان آن نیست که یک جوان فارغ‌التحصیل بیکار بماند و با دغدغه‌ها و مشکلات زیادی روبرو شود.

آری، مردم اردبیل 29 اردبیهشت ماه بار دیگر با حضور باشکوه خود در پای صندوقهای رای حماسه بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خواهند زد و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را خنثی خواهند کرد و با انتخاب فرد اصلح و کاردان به عنوان رئیس جمهور کشور منطقه را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

R41374/P1336/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مستند نامزد‌ها از سیزدهم اردیبهشت تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت هر روز ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از سیما و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.
پخش مناظره هم در این بازده زمانی ساعت ۲۱ از سیما و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس در حال پخش است.
فرصت یکسان و رایگان برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، در رادیو و تلویزیون مرکز فارس فراهم شده و
برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه آماده شده است.
از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
فعالیت‌های تبلیغاتی همه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم