Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@18:21:10 GMT

بندهای عجیب در قرارداد شاگردان برانکو

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۲۳۴۳۹

بندهای عجیب در قرارداد شاگردان برانکو

به گزارش ایسکانیوز، قراداد بازیکنان پرسپولیس با این باشگاه آپشن‌هایی دارید که باعث می‌شود مبلغ آنها تا حد چشم‌گیری رشد کند که این امر در نوع خود بسیار عجیب است.

در قرارداد اکثر بازیکنان پرسپولیس که رقم آنها نزدیک به یک میلیارد است، 3 بند دیده می‌شود که هر یک 10 درصد به قرارداد آنها اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این بندها در مورد قهرمانی پرسپولیس بود که با توجه به کسب این عنوان توسط سرخپوشان به اکثر قرارداد‌های آنها 10 درصد اضافه شده است. اکثر سرخپوشان چنانچه در بیش از 70 درصد بازی‌های پرسپولیس به میدان می‌رفتند 10 درصد دیگر به قرارداد‌های‌شان اضافه می‌شد و با توجه به اینکه برانکو خیلی کم دست به تغییر در ترکیب تیمش می‌زند، طبیعی است که این بند شامل حال بیشتر بازیکنان اصلی پرسپولیس خواهد شد.

بند دیگر مربوط به عملکرد سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیاست. در صورتی که پرسپولیس بتواند راهی 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود آن وقت 10 درصد دیگر به قرارداد بازیکنان این تیم اضافه خواهد شد. با توجه به همین آپشن‌های موجود بازیکنان پرسپولیس مدعی‌اند 60 درصد قراردادشان را از باشگاه طلبکارند.

نکته قابل توجه اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل مدام به این مسئله تاکید داشتند که قراردادهای زیر یک میلیاردی با بازیکنان این تیم امضا کرده‌اند اما هرگز به این آپشن‌ها که تاثیر بسزایی در بالا رفتن مبلغ قرارداد‌ها داشت اشاره‌ای نداشتند. ضمن اینکه پرسپولیسی‌ها جدا از این آپشن‌های موجود در قرارداد‌های‌شان بابت هر بردی که در مسابقات داخلی و خارجی بدست می‌آوردند پاداش جداگانه دریافت می‌کردند.

باید از مسئولان باشگاه پرسپولیس پرسید که چه دلیلی دارد وقتی بازیکنان پرسپولیس رقم‌های سنگین با باشگاه امضا می‌کنند این همه آپشن و پاداش برای آنها در نظر گرفته شود در حالی که ارائه بهترین عملکرد و موفقیت تیم باید در راستای وظایف آنها باشد.

601

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام با یک امتیاز تبریز را به مقصد تهران ترک کردند تا با توجه به مساوی پرسپولیس و سپاهان، هنچنان صدرنشین جدول رقابت‌ها باقی بمانند و همه چیز برای قهرمانی دست خودشان باشد.

نکته جالب این تساوی، ناکامی استقلال در گلزنی خارج از تهران بود. اتفاقی که بعد از ۱۴۵ روز رخ داد چرا که آبی‌ها در تمام بازی‌های خارج از خانه خود از تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ تا کنون گل زده بودند تا سرانجام حسین پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود برابر آن‌ها شد.

استقلال آخرین بار در هفته دوازدهم در اهواز مقابل فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد. همان دیدار جنجالی که جزو نخستین بازی‌های مربی اسپانیایی روی نیمکت فولادی‌ها بود.

شاگردان نکونام بعد از آن به ترتیب با تیم‌های پرسپولیس، گل‌گهر، ملوان، استقلال خوزستان، هوادار و آلومینیوم اراک به عنوان مهمان به میدان رفته بودند و در همه این دیدار‌ها موفق به گلزنی شده بودند تا اینکه تراکتور ترمز‌ آن‌ها را در تبریز کشید.

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم