Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:05:21 GMT

روحانی کشور را از لب پرتگاه تحویل گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۲۳۷۱۹

روحانی کشور را از لب پرتگاه تحویل گرفت

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سید محمود حسینی در آغاز بکار ستاد انتخابات حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه آذربایجان غربی گفت: اصلاح طلبان تاریخچه ای ۲۰ ساله دارند گرچه مردم ایران بیش از ۱۰۰ سال است برای فرار از نابرابری ها و تبعیض ها و رسیدن به برابری و اعتدال حرکت اصلاح طلبانه خود را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: صحبت از اصلاحات فراتر از یک جریان اجرایی و سیاسی است بلکه یک گفتمان بینشی و فکری است برای ادامه راه انقلاب و اجرایی شدن خواسته هایی که صورت نگرفته است.
سخنگوی مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تصریح کرد: برخی فکر می کردند با اتمام دولت خاتمی عمر اصلاحات نیز به پایان می رسد و میتوانند با برخی اتفاقات ریشه آنرا خشک کنند ولی وجود جوانانی پافشار بر مواضعشان با انتخاب دولت اعتدال خلاف این را ثابت کرد.
حسینی گفت: روحانی کشوری را تحویل گرفت که لب پرتگاه بود و توانست با اجماع و مدیریت اعتدالی قفل تحریم را بشکند و ثبات را در کشور ایجاد کند.
وی اضافه کرد: روحانی توانست در دور نخست دولتش با مهار تورم و شکست انسداد سیاسی در کشور فضای سیاسی را مدیریت کند.
سخنگوی مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تصریح کرد: مقاومت در مقابل اجرای محدودیت برای شبکه های مجازی برای افزایش آگاهی بخشی مردم از جمله تلاش تحسین برانگیز دولت روحانی بود.
حسینی گفت: بخش اول دولت روحانی به آواربرداری از خرابی های برجای مانده از دولت نهم و دهم گذشت و نباید آنرا فراموش کنیم.
وی افزود: عدم همکاری صداوسیما در حالیکه دولت روحانی توانست بخش اعظمی از پروژه های نیمه تمام دولت قبل را به اتمام برساند از جمله مشکلاتی بود که دولت یازدهم با آن دست به گریبان بود.
وی اضافه کرد: ما اصلاح طلبان اهل تخریب کردن نیستیم.
سخنگوی مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تصریح کرد: در دولت قبلی متخصصان بسیاری از دستگاه های اجرایی خانه نشین شدند و با این اتفاق کشور متحمل ضررهای هنگفتی شد.
حسینی گفت: آنچه که تاکنون در دولت های قبلی و کشور رخ داده عملکرد دولت ها در ۴ ساله دوم به ثمر می نشیند و دولت روحانی در صورت انتخاب در ۴ سال دوم با برنامه هایی که دنبال کرده است کشور را از رکود و معضل بیکاری خارج خواهد کرد.
وی افزود: یکی از دلایلی که اصولگرایان نتوانسته اند در انتخابات موفق باشند نداشتن تمرین دموکراسی است و بصورت هرمی عمل کرده اند درحالی که انسان از تحمیل گریزان است و برخلاف آنها اصلاح طلبان در کار تشکیلاتی بسیار موفق تر عمل می کنند و با منسجم کردن تشکل های خود ستادهای خود را تشکیل داده اند.

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد در هفته بیست‌وپنجم از بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه با قضاوت یاسر همرنگ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک در شرایطی آغاز شد.

شاگردان مجتبی حسینی در آلومینیوم که در بازی گذشته در جام حذفی برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی به پیروزی رسیده و جواز حضور در جمع ۸ تیم برتر را به دست آورده بودند، با انگیزه مضاعفی پا به زمین گذاشتند.

در دقیقه ۱۱ این دیدار ساسان انصاری نخستین گل بازی را برای فولاد به ثمر رساند اما در دقیقه ۶۰ امین کاظمی کار را به تساوی کشاند.

این نتیجه در پایان ۹۰ دقیقه تلاش تیم‌ها دست‌نخورده باقی ماند. با این نتیجه آلومینیوم اراک با ۳۱ امتیاز در رده دهم ایستاد و فولاد این هفته را با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم به پایان برد.

ترکیب آلومینیوم اراک:

محمد خلیفه، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب فولاد:

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، احسان پهلوان، وحید حیدریه، لوسیانو پریرا، ساسان انصاری، سینا مریدی و محمد علی نژاد
سرمربی: عبدالله ویسی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش