Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:31:26 GMT

تجلیل از 9 معلم نمونه استانی و منطقه‌ای نطنز

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۲۳۹۸۸

تجلیل از 9 معلم نمونه استانی و منطقه‌ای نطنز

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،علیرضا محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران پیرامون تشریح برنامه‌های هفته معلم در نطنز اظهار کرد: معلمی شغل و حرفه نیست بلکه ذوق و هنر و توانمندی در حکومت کردن ایمان بر لوح جان و ضمیرهای پاک است، معلمی موهبتی الهی است که خداوند متعال به پیامبران خویش ارزانی داشته و معلم ادامه‌دهنده راه انبیاء است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره برنامه‌های ویژه برگزاری سی و سومین یادواره شهید مطهری و بزرگداشت مقام معلم گفت: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری و ورزشی، دیدار با پیشکسوتان و غبارروبی گلزار شهدا ازجمله برنامه‌های این هفته بشمار می‌رود.

مدیر آموزش‌وپرورش نطنز افزود: با مساعدت فرماندار، طی مراسمی با حضور بازیگر نقش شهید مطهری در سریال معمای شاه یعنی رسول توکلی از بازنشستگان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان تجلیل خواهد شد.

وی از برگزاری همایش بزرگ مروج سلامت در هفته بهداشت نیز خبر داد و گفت: در این همایش که با حضور مسؤولان استانی برگزار شد، از مدیران پنج مدرسه شهرستان نطنز و مسؤول سلامت نوجوانان و جوانان قدردانی شد.

محمودی از تجلیل معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل ارسالی اداره کل آموزش‌وپرورش استان و شرکت معلمان واجد شرایط در این طرح پس از جمع‌بندی امتیازات و با توجه به سهمیه ابلاغی 3 نفر از همکاران فرهنگی به‌عنوان نمونه استانی معرفی و همچنین 6 نفر از همکاران به‌عنوان نمونه منطقه‌ای از آن‌ها در این هفته تجلیل خواهد شد.

وی در معرفی معلمان نمونه بیان کرد: پروین صالحی مدیر دبیرستان سمیه به‌عنوان نمونه استانی، اشرف کریم قصبه مدیر دبستان مرتضایی فرد به‌عنوان نمونه منطقه‌ای، عصمت کشمیری آموزگار دبستان مظاهری به‌عنوان معلم نمونه استانی، لعیا قاسمی، ناهید علی رحیمی، عباس خجسته و علی قنایی به‌عنوان معلمان نمونه منطقه‌ای، مهدی صادقی به‌عنوان معلم یار نمونه استانی و جواد حاجی سلطانی به‌عنوان معلم یار نمونه منطقه‌ای انتخاب شدند.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل صفری ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته بزرگداشت مقام معلم، یک هزار معلم در مدارس استان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، ابراز داشت: تلاش شد تا دانش آموزان در این مهم نقش محوری داشته و خودشان پیش‌قدم در تکریم مقام معلم شوند.

وی ضمن بیان اینکه به دنبال اعتلای فرهنگ عمومی تمرین منزلت معلم در جامعه هستیم، افزود: معتقدیم با شناخت شأن و احترام معلم آن جامعه به پیشرفت و ترقی خواهد رسید.

رئیس انجمن اولیا و مربیان استان سمنان ضمن بیان اینکه با تکریم مقام معلم دروازه‌های پیشرفت به روی جامعه گشوده خواهد شد، ابراز داشت: هفته معلم فرصتی که مسئولیت جامعه نسبت به معلمان را یادآوری کنیم.

صفری ضمن بیان اینکه تکریم معلم باید به یک فرهنگ همگانی تبدیل شود، تصریح کرد: تکریم معلمان در مدارس باعث انتقال این فرهنگ به خانواده به عنوان جامعه کوچک‌تر و سپس از آنجا به کل جامعه تسری پیدا کند.

وی ضمن بیان اینکه شوراهای انجمن اولیا و مربیان مدارس در شهرها، بخش‌ها و روستاها فعال هستند، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای تجلیل مقام معلم از سوی این شوراها در دست اقدام است.

کد خبر 6088524

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری