Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴_اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی‌اش در معاونت سیمای رسانه ملی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره اولین مناظره نامزد‌ها، گفت: در مناظره اول، خیلی قوی ظاهر نشدم، اما فکر می‌کنم در مناظره دوم و سوم جدی‌تر ظاهر شوم، البته تلاش دارم هیچ‌ وقت از محدوده اخلاق خارج نشوم و به شخصیت افراد به هیچ‌وجه تعرض نکنم و تلاش می‌کنم به کار‌ها و برنامه‌ها بپردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در جاهایی که مسائل جدی است، حرف جدی می‌زنم و در مواردی است که به سرنوشت ملت مربوط می‌شود، من درباره سرنوشت ایران حتما حساس می‌شوم و جایی که احساس می‌شود به منافع ملی کشور آسیب می‌رسد، عکس‌العمل من ممکن است کمی تند باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به سؤالی درباره اعضای کابینه و معاون اولش، افزود: من در این زمینه فکر نکرده‌ام و علت آن این است که وزرا و اعضای کابینه در یک فرآیند معمولی و در یک اتاق در بسته از جانب خودِ رئیس‌جهمور تعیین نمی‌شود.

جهانگیری اضافه کرد: این روش صحیح نیست و نمی‌توان مدیران ارشد نظام را به این شکل انتخاب کرد، بلکه مهم‌ترین کار رئیس‌جمهور این است که بتواند همه توان و ظرفیت کشور را برای حمایت از دولت و برای حل مشکلات کشور بسیج کند.

وی افزود: در این ظرفیت حمایتی قوه‌قضاییه، مجلس و رهبری در رآس آن نقش دارند و انشاء‌الله به موقع درباره اعضای دولت تصمیم‌گیری می‌شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری درباره برنامه‌اش برای رونق بخشیدن به بخش تولید در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد ایران خیلی سخت و پیچیده شده است.

جهانگیری، افزود: ماشین اقتصاد از دره خارج شده و در مسیر قرار گرفته، اشکالات، موتور و بخش‌های مهم آن تعمیر شده و آماده حرکت با سرعت بالاست.

وی گفت: باید راننده مطمئنی پشت فرمان ماشین اقتصاد کشور بنشیند تا اولین ماشین به دره نرود و با حرکت این ماشین در مسیر هر روز یک گره از زندگی مردم باز شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، تأکید کرد: بهترین سیاست‌ها برای حرکت ماشین اقتصاد ایران سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: مقام معظم رهبری با بزرگواری فرمودند: اینجانب فرمانده اقتصاد مقاومتی باشم و تاکنون نیز سعی کرده‌ام در دو سال گذشته با پیگیری و صرف وقت در چارچوب اقتصاد ایران حرکت کنم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، تصریح کرد: خوشحالم بگوییم که سال 95، سال بسیار خوبی برای اقتصاد ایران بود، هم از نظر ایجاد شغل و هم از نظر کاهش تورم و هم از نظر رونق تولید و تدوین برنامه‌ها به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم.

جهانگیری گفت: برای سال 96 نیز برنامه‌های خوبی تهیه کرده‌ایم و همین امروز برنامه‌های دستگاه‌های مختلف ابلاغ خواهد شد تا در سال 96 اولویت‌های هر دستگاه در اقتصاد مقاومتی مشخص شود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این سیاست‌ها اگر به خوبی عمل شود، برای ما که اکنون از لحاظ اقتصادی در رده هجدهم دنیاهستیم، رتبه بهتری خواهیم داشت.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: مخالف اقتصاد مقاومتی ضعیف و کوچک شده مورد نظر برخی افراد هستم که آن را اینگونه ترسیم می‌کنند و در نهایت هم مدعی هستند که نشد.

جهانگیری گفت: در اقتصاد مقاومتی تنها در بخش نفت، باید 200 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری صورت گیرد و فکر می‌کنم طرح‌های خوبی تهیه شده است که انشاءالله اجرا می‌شود.

وی در زمینه تشکیل ستاد و هزینه تبلیغاتش، تصریح کرد: قبلا هم گفتم، حتی ستاد هم تشکیل نداده‌ام و فکر می‌کنم واقعا با برنامه‌ایی که صداوسیما، تهیه کرد، هیچ نیازی به تبلیغات دیگری نیست و به اندازه کافی صداوسیما، برنامه برای معرفی نامز‌ها و در نظر گرفته است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از همین فرصت استفاده کردم و فکر می‌کنم افراد علاقه‌مند از طریق فضای مجازی و راه‌های دیگر در حال فعالیت هستند و دیگر نیاز به خرج پول نیست.

جهانگیری افزود: اکنون از اینکه عده‌ای مدعی شوند هزینه کرده اند و پول داده‌اند به دور هستم و این روش بهتر است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله ی دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی آغاز شد.
مدیرکل صداوسیمای استان لرستان گفت:مناظرات بین نامزدهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که اعلام آمادگی کرده بودند،ضبط شد و در ایام مجاز تبلیغات انتخابات این مناظرات از شبکه لرستان و رادیو لرستان پخش می شود .
 دکتر علیرضا شیروی افزود:بسته های ۲۰ دقیقه ای هم از معرفی نامزدها در صداو سیمای استان لرستان با حضور نامزدهای انتخابات آماده شده که در ایام مجاز تبلیلغات انتخابات این بسته ها پخش خواهد شد.
 امروز سه نفر از چهار نامزد راه یافته به مرحله ی دوم انتخابات دیدگاهها ،نقدها و راهکارهای خود را برای جلب نظر مردم  بیان کردند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله ی دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند. 
در انتخابات یازدهم اسفند تکلیف نمایندگان شش حوزه ی انتخابیه استان لرستان در مجلس شورای اسلامی مشخص شد.
در مرحله اول تکلیف نمایندگان شش حوره انتخابیه لرستان مشخص شد.
در این دوره از مناظره که سه نفر از نامزد‌های حوزه ی انتخابیه خرم آباد و چگنی شرکت کردند با حضور ناظران ،تبلیغات انتخاب سه برنامه‌ی ۶۰ دقیقه ضبط شد 
 مناظره ها به دنبال ابتکار رسانه ی ملی برای اجرای عدالت رسانه‌ای و ایجاد فرصت تبلیغاتی برابر در دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی شکل گرفت که با استقبال مردم و کاندیدا‌ها مردم مواجه شد .
مناظره‌ها از بامداد ۱۳ اردیبهشت تا ساعت ۸صبح ۲۰ اردیبهشت جاری در چندین نوبت از صداوسیمای لرستان پخش خواهد شد. 
استقبال مردم وتجربه ی مرحله اول مناظره‌ها نشان داد این راهبرد رسانه‌ی ملی ،در کنار دیگر ظرفیت‌های تبلیغ می‌تواند مردم رو در انتخابی بهتر کمک کند.
 در حوزه ی انتخابیه خرم آباد وچگنی چهار نفر برای کسب دو کرسی در مجلس شورای اسلامی به مرحله دوم انتتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی