Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خلبان خوش‌ذوق خطوط هوايي سوئيس با عکس‌برداري از آسمان شب در طول پرواز، ويدئويتايم‌لپسزيبايي ازکهکشان راه شيريخلق کرده است.

ويدئوهاي تايم لپس‌ تهيه‌شده حين پرواز که به فلايت‌لپس (FlightLapse) مشهورند، معمولا توسط مسافران هواپيما و از مناظر زمين تهيه مي‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين بار اما سيلز ويک، خلبان خوش‌ذوق خطوط هوايي سوئيس، با عکس‌برداري از آسمان شب در حين پرواز از زوريخ به سائوپائولوي برزيل، تايم‌لپس زيبايي از کهکشان راه شيري تهيه کرده است.
ويک علاوه بر خلباني، عکاس، تهيه‌کننده‌ و مؤسس يک دفتر فيلم‌سازي با نام SkyProduction نيز هست. او هم‌زمان با عکاسي از آسمان شب در حين پرواز، تجربه‌ي خود از تهيه‌ي اين ويدئو را از طريق وب‌سايتش به‌صورت زنده با مخاطبان خود در ميان مي‌گذاشت:پرواز در شب، در حالي که دنياي زير پايتان خواب است، براي يک خلبان موضوعي عادي به شمار مي‌رود. پرواز اخير من بر فراز اقيانوس آرام به سمت آمريکاي جنوبي نيز از اين قاعده مستثنا نيست. 340 مسافر هواپيما در صندلي‌هاي خود مستقر و براي پروازي طولاني و شبانه آماده مي‌شوند.... ابتدا نوبت من است که کنترل قسمت اول پرواز را در دست بگيرم تا کمک‌خلبانم فرصتي براي استراحت داشته باشد. ... به سمت غرب مي‌رويم، در حالي که کوه‌هاي آلپ به‌وضوح در سمت چپمان ديده مي‌شوند.مسير پرواز هواپيمايي بوئينگ 777 سيلز ويک از زوريخ به سائوپائولوويک تمامي عکس‌هاي خود را با استفاده از دوربين فول فريم a7S سوني (که به قابليت عکاسي در نور کم مشهور است) و يک لنز 35mm f/1.4 به ثبت رسانده است. مي‌توانيد کارهاي اين خلبان هنرمند را از طريق وب‌سايت‌هاي BeyondClouds ،SkyProduction و صفحه‌ي اينستاگرام او دنبال کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز خبر داده بود که به بندر حیفا در شمال فلسطین اشغالی حمله کرده است. ویدئویی از شلیک موشک کروز گروه مقاومت به سمت حیفا را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود
  • موجودات فضایی احتمالا به این دلیل منقرض شده‌اند!