Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «چيزي که به شما در کانون اصلاح و تربيت يا در مراکز جوانان متخلف ياد مي دهند به هيچ وجه درباره آموزش و پرورش نيست.» دانا روجيرو محقق طي مصاحبه اي تلفني مي گويد: «موضوع درباره دست زدن به انتخاب هاي بهتر نيست. همه چيز صرفاً به لفاظي هاي تصنعي محدود مي شود و بعد آنها شما را به همان سيستمي باز مي گردانند که از آن خارج شده بوديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» روجيرو به تازگي Project Tech را آغاز کرده است؛ برنامه اي با هدف آموزش طراحي بازي به جوانان زنداني و کمک به شکستن اين چرخه.
Project Tech برنامه اي است که مي خواهد به جوانان کم سن و سال ياغي، در يافتن آينده اي بهتر از طريق طراحي بازي کمک کند. با استفاده از ابزارهاي ساده اي مانند Twine و Scratch براي طراحي بازي هاي کوتاه درباره مشکلات دنياي واقعي، Project Tech مهارت هاي پايه در نوشتن سناريو، برنامه نويسي، هنرهاي بصري و همکاري با ديگران را به مشارکت کنندگان برنامه آموزش مي شود.
اين برنامه قرار نيست چگونگي ساخت کال آو ديوتي بعدي يا ماينکرفت را به جوانان آموزش دهد، اما مي تواند راهي درگيرکننده و تازه براي يادگيري مهارت هاي کارآمد و همکاري با همان سيستم هاي اجتماعي باشد که آنها را روانه زندان کرده است.
در حالي که Project Tech در دانشگاه پردو واقع در اينديانا شروع به کار کرد، روجيرو و همکار اصلي اش، کارمندي جوان به نام لارا گرين در حال اجرايي کردن آن در مراکز امنيتي کودکان بريتانيا هستند؛ جايي که خود نيز در آن سکني گزيده اند. مراکز امنيتي کودکان براي افرادي بين سنين 10 الي 16 سال طراحي شده که به خاطر جرائم متفاوت، گناهکار شناخته شده اند.
اين مراکز آموزش و پرورش را در اولويت قرار مي دهند، برخلاف مراکز جوانان متخلف که آموزش را يک امتياز -و نه حق هر فرد- تلقي کرده و کودکان را براي اکثر اوقات روز، در اتاق هايشان حبس مي کنند. روجيرو و گرين بيشتر مشغول کار در مراکز امنيتي کودکان هستند اما آنها همچنين همکاري هاي ابتدايي را با تاسيسات جوانان متخلف واقع در ولز آغاز کرده اند.

در چپ: لارا گرين - در راست: دانا روجيرو

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این پروژه دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده