Web Analytics Made Easy - Statcounter

عروسک‌گردان «محله گل و بلبل» گفت: تاکنون بازخورد خوبی از حضور عروسک‌ها در «محله گل و بلبل» داشتیم و معتقدم این چهار عروسک هم برنامه را جذاب‌تر کرده‌اند.

به گزارش مشرق، «محمد اعلمی» عروسک‌گردان کارهای عروسکی تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارسبا اشاره به مشغله کاری این روزهایش گفت: مدتی است که در برنامه «محله گل و بلبل» عروسک‌گردانی می‌کنم و طراحی و ساخت این چهار عروسک نیز به عهده من بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه کاملا شاد و حرفه‌ای هستند و تجربه‌های خوبی را با آنها کسب کردم.

وی همچنین بیان داشت: مردم عام معمولا صداپیشه‌ها را می‌شناسند نه عروسک‌گردان‌ها را و برایشان مهم نیست که چه کسی پشت این عروسک است و محصول و نتیجه‌اش مهم است. برای مثل محمد بحرانی و حمید جبلی از آن دسته صداپیشه‌هایی هستند که مردم از چهره آنها ذهنیت دارند و آنها را می‌شناسند.

طراح و سازنده عروسک‌های «محله گل و بلبل» ادامه داد: تاکنون بازخورد خوبی از حضور عروسک‌ها در «محله گل و بلبل» داشتیم. نویسنده‌مان آقای علیپور تجربه حضور در کار عروسکی دارد و معتقدم این چهار عروسک هم برنامه را جذاب‌تر کرده‌اند.

اعلمی در ادامه با اشاره به علاقه‌اش به عروسک «کلاه قرمزی» و همکاری با ایرج طهماسب افزود: از همان ابتدا که کلاه قرمزی پا به تلویزیون گذاشت، به خاطر خودش و عواملش دوستش داشتم. آن زمان ایرج طهماسب مجری برنامه «آسمون و ریسمون» بود و من در آن زمان نوجوان بودم، به همین خاطر حضورش نوستالژی ویژه‌ای برایم دارد. یادم است او و عروسک‌های «آسمون و ریسمون» را خیلی دوست داشتم و جزو آرزوهایم بود که بتوانم روزی او را از نزدیک ببینم.

وی بیان داشت: اوایل انقلاب آقای طهماسب در برنامه عروسکی «دیو چو بیرون رود» به کارگردانی مرضیه برومند بازی می‌کرد. بعدها «مدرسه موش‌ها» و بعدتر سینمایی «شهر موش‌ها» و ... اینها بخشی از خاطرات نوجوانی‌ام بودند و همگی دوست داشتن مرا نسبت به کارهای عروسکی دوچندان می‌کرد و اواخر حتی همکاری با او نیز از آرزوهایم شده بود و اولین همکاری‌ام با او در سینمایی «کلاه قرمزی و سروناز»و بعد از آن «کلاه قرمزی با گیگیلی» بود.

وی ادامه داد: همیشه در همکاری با طهماسب سعی می‌کنم همه تجربه‌های قبلی‌ام را کنار گذاشته و با روش و سیستم خودشان که برایم جدید است، پیش بروم. همکاری با ایشان برایم سخت نیست چراکه از قبل با این سیستم آشنا بودم و لذت می‌بردم. در این کار هم مثل «شهر موش‌ها» درهای جدیدی به رویم باز می‌شوند و همین باعث شده تا تجربه‌های جدیدی را بدست آورم و برایم جالب بود زمانیکه این موضوع را با او در میان گذاشتم، گفت که این حس برای خودم هم تکرار می‌شود و همین باعث جذابیت کار خواهد شد.

اعلمی در ادامه در قیاس بین عروسک‌گردانی و کارگردانی در آثار عروسکی نیز گفت: وقتی عروسک گردانی می‌کنم تابع کارگردان هستم و وقتی هم که کارگردان هستم به کار خودم می‌پردازم و حس و حال دیگری دارم که قابل مقایسه با یکدیگر نیست. کارگردانی مسئولیت زیادی دارد و شاید بشود گفت وقتی عروسک گردان هستی بیشتر از کار لذت می‌بری چراکه مسئولیت کمتری داری، اما زمانیکه کارگردان هستی مسئولیت‌ات ده برابر می‌شود و حتی فرصت پرداختن به حواشی را نیز پیدا نمی‌کنی و فقط مجبور هستی به کار فکر کنی و بر همین اساس خاطره دلنشینی کمی از پشت صحنه کار برایت باقی می‌ماند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات عجیب مردی که از یک عروسک صاحب فرزند شد!

ماجرای آشنایی کریستین و ناتالیا

ماجرای کریستین و ناتالیا بسیاری را شگفت زده کرده است. این کرد کلمبیایی یک روز با افتخار شریک زندگی تازه اش، ناتالیا را به دنیا معرفی کرد. اما چیزی که توجه مردم را جلب کرد این بود که ناتالیا یک انسان نبود.

کریستین بعد از پایان پرآشوب رابطه‌ی عاطفی قبلی اش، از رنجی صحبت کرد که شریک عاطفی سابقش برای او به جا گذاشته بود. این جدایی سبب شده بود او عمیقاً احساس تنهایی کند و به اذعان خودش، بعد از آن از وارد شدن به رابطه عاطفی خودداری کرده بود. این دوره برای کریستین با دل شکستگی و انزوا همراه بود و تجربه‌ی دوباره‌ی عشق برای او بعید به نظر می‌رسید.

با این حال، در چرخشی غیرمنتظره، کریستین مجذوب ناتالیا، شریک عاطفی نامتعارفش شد. علیرغم نگاه‌های منفی به رابطه‌ی آن ها، کریستین می‌گوید با پیدا کردن عشق زندگی اش یعنی ناتالیا شادی عمیقی را تجربه کرده است. به گفته‌ی کریستین، زندگی او با وجود ناتالیا تحولی غیر منتظره، اما رضایت بخش پیدا کرده است.

با به اشتراک گذاشتن زندگی اش در فضای مجازی به شهرت رسید

کریستین در شبکه اجتماعی تیک تاک با انتشار ویدئو‌هایی با حضور شریک زندگی اش که به ادعای این مرد کلمبیایی تنها کسی است که او را واقعاً دوست داشته است، زندگی مشترک عجیبش را با کاربران به اشتراک می‌گذارد.

گرچه برخی کریستین را عجیب و غریب یا حتی توهمی می‌دانند، او با زندگی خاصش کاملاً شاد به نظر می‌رسد. به گفته‌ی کریستین، او می‌خواهد با برگزاری یک مراسم ازدواج رویایی، متفاوت از بقیه، رویاهایش را تکمیل کند.

خانواده‌ی آن‌ها بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود

این زوج نامتعارف که پیش از این یک دختر و پسر عروسکی داشتند، به تازگی از اضافه شدن عضو جدید خانواده شان، پسرشان سامی خبر داده اند. کریستین تصاویری از ناتالیا با لباس بیمارستان منتشر کرده که در کنار او یک پزشک عروسکی هم به چشم می‌خورد. در این تصاویر کریستین با چهره‌ای احساساتی در کنار شریک زندگی خود حضور دارد.

خبر تولد فرزند جدید این زوج با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران تیک تاک مواجه شده است. در حالی که برخی به کریستین تبریک گفته اند، برخی مطمئن نبودند که چطور باید به این خبر واکنش نشان دهند. در هر حال، نتقادات و تمسخر‌های کاربران، کریستین پای عشق خود به ناتالیا مانده است.

منبع: روزیاتو

tags # ازدواج سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای قانون کلاه ایمنی
  • خاطرات عجیب مردی که از یک عروسک صاحب فرزند شد!
  • عروسک‌‌ خونه در روزهای پایانی
  • اجرای برنامه‌های هفته اصفهان با رویکرد محله‌محوری/ برای «من در اصفهان ۱۴۱۰» انشا بنویسید
  • ۱۰ فیلم ترسناک برتر سال ۲۰۲۳
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • در آغاز حمله سپاه به اسرائیل چرا ابتدا از پهپادهای انتحاری استفاده شد؟
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبز‌ها در آخر هفته تلویزیون
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد