Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، همزمان با فرارسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع)، روز پاسدار و جانباز، هیات جوانان و نو جوانان عاشورائی شهرستان بهاباد یزد در بیانیه ای با گرامیداشت ایام خجسته اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع)؛ پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی را نماد مبارزه و مقاومت ملت ایران در حراست از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه هیات جوانان و نوجوانان عاشورائی هیات رزمندگان اسلام بهاباد یزد بدین شرح است :

دگر بار ماه شعبان، ماه آماده سازی برای حضور در ضیافت الهی رمضان و موسم رویش گلهای معطر نبوی در دامان ولایت علوی و آغوش فاطمی از راه رسید؛ ماهی که طلیعه اش به میلاد سه نور سرمدی حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و امام زین العابدین (ع) مزین گشته و در نیمه‌اش شیعیان منتظر، عطر زیبای گل نرگس را به مشام خود احساس و ولادت قائم آل‌محمد(ص) را به جشن می نشینند.

بی شک نامگذاری سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا به نام روز پاسدار و ولادت قمر منیر بنی‌هاشم به نام روز جانباز بنیانی فاخر در تأسی از آموزه‌های پر بار اسلامی و نهضت حماسه ساز عاشورا در مسئولیت‌پذیری و پاسداری از کیان دین مبین اسلام محسوب می شود که توانسته الگوی روشنی را برای حفظ آتیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

«پاسداری، یک فرهنگ است؛ یک فرهنگ عزّت و افتخار است. پاسداری از دین و انقلاب که امروز این معنا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجسّم است - صرفاً یک حرکت نظامی نیست؛ پاسداری، یک فرهنگ است؛ جنبه عقیدتی و سیاسی و فداکاری و مجاهدت دارد.» مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

امام حسین(ع) پاسدار دین اسلام و شهید راه حق و آزادگی است و در سایه نهضت سرخش شهادت در راه حق و حقیقت را در طول تاریخ مستدام داشته است. امام همامی که با شهادت خود و 72 تن از یاران پاکش تا همیشه در تاریخ زنده و جاودان خواهد ماند و بعنوان الگو و سرمشق تمام انسان های آزادی خواه جهان قرار خواهد داشت، همچنان که امروز در بسیاری از نقاط جهان یاد قیام خونین کربلا اشک را از چشمان عاشقان جاری و اندوه و درد را در چهره ها نمایان می‌سازد.

این بیانیه یادآور شده است: کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایشگر عظمت و تجربه ملت ایران است که در سرلوحه اوراق آن واژه «مجاهدت»، «مقاومت»، «بصیرت» و «بالندگی» برترین فرزندان این ملت می درخشد و هر انسان مجاهد و شیفته عدالت و معنویت را مجذوب خود می سازد.

پاسداران و جانبازان با الهام از مکتب رسول اکرم (ص)، از امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) درس عزت و کرامت آموختند و در برابر دشمن ایستادگی کردند.

پاسداران و جانبازان مخلص انقلاب اسلامی با پیروی از فرهنگ ناب عاشورایی، حراست از ارزش های انقلاب اسلامی را با ایثار و ولایت پذیری، معنایی تازه بخشیدند و حضورشان در جامعه، سعادت همزیستی با شهدای زنده را برای ما فراهم آورده است.

این بیانیه می افزاید : نامگذاری این دو مناسبت به نام روز پاسدار و روز جانباز ، بنیانی فرهیخته و تابناک است که توانسته با تاسی از آموزه های پر بار اسلامی و نهضت انسان ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن موثر باشد و افقی روشن را در آتیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم کند.

در پایان این بیانیه با تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع)، روز پاسدار را به همه نیروهای مکتبی و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره بر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اهتمامی جدی ورزیده‌اند، تبریک گفته و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، از درگاه ایزد منان خواستاریم.

هیات جوانان و نوجوانان عاشورائی هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد یزد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان