Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: امسال با توجه به مقارن شدن زمان برگزاری نمایشگاه و ایام شعبانیه، ستاد برگزاری نمایشگاه برنامه و کنداکتور ویژه‌ای را برای این ایام مبارک در نظر گرفته است. هومان حسن‌پور مدیر کمیته ناشران داخلی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص روند آماده‌سازی شرایط برای برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: خوشبختانه تعامل مثبتی بین شهرداری و مسئولین نمایشگاه بوده و برنامه‌ریزی های مدونی برای این دوره صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده تمامی ملاحظات برای برگزاری مناسب نمایشگاه لحاظ شده و شهرداری و مسئولین نمایشگاه طی جلساتی به تعاملی مشترک رسیده‌اند. این اتفاق در بحث فضاهای مورد نظر برای استراحتگاه، حمل و نقل و برخی دیگر از امکانات افتاده است.
مدیر کمیته ناشران داخلی در مورد عدم افزایش فضای دائم نمایشگاه تصریح کرد:عدم افزایش مساحت فضای مسقف محدود به امسال نبوده و سال گذشته نیز وجود داشته است.وی با اشاره به فضای خوب انتخاباتی در کشور تاکید کرد: طبق صحبت‌هایی که پیش از این نیز از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد مطرح شده بود، نمایشگاه کتاب تهران از هرگونه فضای تبلیغاتی برای انتخابات جلوگیری خواهد کرد تا این اتفاق ملی به درستی رقم خورد. نمایشگاه یک رویداد فرهنگی ملی است پس باید با تمرکز بر همین رویداد برگزار شود.
حسن پور فرا رسیدن ایام شعبانیه را تبریک گفته و خاطرنشان کرد: امسال با توجه به مقارن شدن زمان برگزاری نمایشگاه و ایام شعبانیه، ستاد برگزاری نمایشگاه برنامه و کنداکتور ویژه‌ای را برای این ایام مبارک در نظر گرفته است.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود

رییس نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری این رویداد در پاسخ به پرسش تسنیم از محدود شدن حضور ناشران پخته‌خوار در این دوره نمایشگاه خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ یاسر احمدوند رییس نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و در پاسخ به پرسش تسنیم درباره اقدام وزارت ارشاد برای ممانعت از حضور ناشران کتاب ساز و پخته خوار که به انتشار کتاب های ناشران دیگر می پردازند،  توضیح داد: ناشران پخته خوار  از گریزگاه‌ها و خلأهای قانونی برای انتشار کتاب استفاده می‌کنند و  کتاب‌هایشان با تخفیف بالا ارائه می‌شود. امسال تلاش شده اگر روشن شد که ناشری آثار ناشران دیگر را کپی کرده یا استفاده نادرست و غیرقانونی در این زمینه صورت گرفته در نمایشگاه حضور نداشته باشد، البته این مهم نیاز به کار جمعی و گروهی دارد.

پرسش دوم تسنیم به حضور ناشران دیجیتال، پلتفرم‌ها و ناشران صوتی اختصاص داشت. که رمضانی در پاسخ به این پرسش گفت:  ناشران دیجیتال در رواق دوم شرقی حضور دارند و چینش متناسب و فضای بیشتری خواهند داشت؛ سکوها می‌توانند در این مجموعه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد