Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- دوزادهمين دوره مسابقات آزاد هان‌مادانگ قهرماني كشور در دو گروه مردان و زنان از چهارشنبه (20 ارديبهشت‌ماه) به مدت سه روز و در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون تکواندو، دوازدهمين دوره مسابقات آزاد هان‌مادانگ قهرماني کشور در 2 گروه مردان و زنان براي شناسايي واجدين شرايط و به منظور حضور در مسابقات انتخابي تيم ملي اعزامي به مسابقات جهاني 2017 به ميزباني خانه تکواندو برگزار مي‌شود که ثبت نام براي حضور در اين رقابت‌ها از روز گذشته (يکشنبه) آغاز و تا روز شنبه (16 ارديبهشت‌ماه) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين دوره از مسابقات در گروه مردان در 4 بخش قدرتي، رکوردي و انفرادي، تيمي 3 نفره و گروهي از روز چهارشنبه (20 ارديبهشت‌ماه) به مدت دو روز انجام خواهد شد که در روز نخست تکواندوکاران رده سني بالاي 18 سال به جز تيم نمايش به رقابت مي‌پردازند و روز پنجشنبه (21 ارديبهشت‌ماه) رقابت‌ها رده‌سني کمتر از 18 سال و تيم نمايش برگزار مي‌شود.
ورود و پذيرش تکواندوکاران روز قبل از برگزاري از ساعت 15 تا 19 در محل خوابگاه صورت خواهد گرفت. ساير ورزشکاران نيز که متقاضي خوابگاه نيستند صبح روز مسابقه از ساعت 7 تا 8 صبح براي دريافت کارت شرکت در مسابقه و ثبت رکوردها به خانه تکواندو مراجعه نمايند.
رقابت‌هاي گروه زنان نيز روز جمعه (22 ارديبهشت‌ماه) از ساعت 8 صبح در 4 بخش قدرتي، رکوردي و انفرادي، تيمي 3 نفره و گروهي آغاز مي‌شود و پذيرش شرکت کنندگان متقاضي خوابگاه روز (پنجشنبه) از ساعت 15 تا 19 در محل خوابگاه است.
علي اشرف قنبري دبير کميته مسابقات در رابطه با برگزاري اين دوره از مسابقات بيان کرد: با توجه به پيش بيني افزايش تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال‌هاي گذشته و به منظور برگزاري منظم و هرچه بهتر مسابقات پس از برگزاري جلسه با حضور مسئولان کميته مسابقات و ساير اعضا برگزاري تعيين شد در اين دوره از مسابقات، رقابت‌هاي گروه مردان طي دو روز برگزار شود که حضور تمامي مدعيان و مدال آوران سال‌هاي گذشته براي اعزام به مسابقات جهاني الزامي است. همچنين براي نخستين بار بخش قدرتي به آيتم‌هاي رقابت‌هاي گروه زنان اضافه شده است.
وي در ادامه افزود: از شرکت کنندگان تقاضا مي‌کنيم بخشنامه را به صورت کامل مطالعه نموده و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند. همچنين ثبت نام خود را به روزهاي پاياني موکول نکنند تا در صورت بروز مشکل امکان برطرف نمودن آن را داشته باشند.
دبير کميته مسابقات در پايان خاطر نشان ساخت: براي ثبت‌نام در گروه نمايش يا تيم پومسه حتما پس از تکميل شدن اعضاي تيم نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند. لازم به ذکر است، هزينه ثبت‌نام در بخش قدرتي و آيتم شکستن در چند جهت مبلغ 650000 ريال و هزينه ساير آيتم ها مبلغ 400000 ريال مي باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات دوچرخه سواری گلبهار گفت: این مسابقات انتخابی تیم ملی بوده که در تقویم فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان نیز ثبت شده است.

مجتبی گلمکانی  افزود: چند کشور آسیایی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: ارتقاء سطح دو چرخه سواری، استعداد یابی  و معرفی برای حضور در کلاس جهانی از جمله اهدافی است که دنبال می شود.

گلمکانی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو رده سنی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران