Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیداهای مجمع اصولگرایی برای انتخابات شورای اسلامی شهر و میان‌دوره‌ای مجلس اصفهان از سوی دبیر این مجمع در حضور اصحاب رسانه معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصاحب نیوز؛دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اصحاب رسانه در این روزها، کار حجیم و دشواری را برای اطلاع‌رسانی صحیح به مردم بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا باطنی بابیان اینکه همه در تلاش برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی و تحقق انتخاباتی با حضور حداکثری و انتخاب اصلح که کام مردم شیرین‌تر بشود، هستیم، گفت: امیدوار هستیم بابرکت ایام و اعیاد ماه شعبان شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.
وی با اشاره به حوادث و رخدادهای که طی سالیان پس از انقلاب پیش پای نظام گذاشته‌شده بود، اظهار کرد: امروز به مناسبت سالروز میلاد امام حسین (ع) به‌عنوان روز پاسدار نام‌گذاری شده است که امیدواریم همه‌ی ما بتوانیم پایدار واقعی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.
دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان با اظهار اینکه در طول عمر انقلاب مجاهدات‌های خاموش برای حفظ نظام موج می‌زند، گفت: موارد این مسئله بی‌شمار است، اگر گفته می‌شود داشته‌های امروز ما ثمره خون شهدا و ایستادگی امت ایران اسلامی است گزافه‌گویی نیست.
حجت‌الاسلام‌ باطنی با اشاره به گزارشی از فعالیت‌های مجمع اصولگرایان است، اظهار کرد: در شرایطی که نیروهای انقلاب، ولایتمدار و اصولگرای شهر دچار تشتت و پراکندگی شده بودند و همین موضوع فرصت‌های زیادی را از دست ما می‌گرفت، خدا به دل فرزانگان شهر و استانمان تشکیل این مجمع را انداخت و این اتفاق میمون رخ داد.
وی با اظهار اینکه کاری که عده‌ای زیادی با تردید پی‌ریزی آن را نظاره می‌کردند، خوشبختانه با اقبال گروه‌ها و فعالان اصولگرایی و دلسوز انقلاب مواجه شد، گفت: نهالی که حدود سه سال پیش غرس شد امروز به ثمر نشسته و باهدف ایجاد پیوند و وحدت بین نیروهای انقلاب باهدف هم‌افزایی توان نیروهای انقلاب و به میدان آوردن شایستگی‌ها و توانمندی‌های جریانات، تشکلات و اشخاص حقیقی تأثیرگذار در اصفهان شروع شد.
دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان ادامه داد: منحنی حرکت مجمع روبه رشد و روبه بالا بوده است، این مجمع از جلسات 40 نفره آغاز و امروز با جمعیت 150 نفره جلسات تشکیل داده می‌شود؛ ضمن اعضای حیقیق عضو مجمع، اعضای حقوقی به نمایندگی تشکلات، گروه ها و جریانات در مجمع حضور دارند؛ یعنی تشکل‌های سیاسی به‌تناسب اعضای رسمی خود دو تا 4 نفر نماینده در مجمع اصولگرایان اصفهان دارند.
حجت‌الاسلام‌ باطنی بابیان اینکه این مجمع در مقایسه با حرکت‌های قبلی، مطلوب‌تر انجام‌گرفته است، تأکید کرد: راه زیادی در پیش روداریم و تلاش‌های زیادی باید برای رسیدن به اهداف مدنظر انجام گیرد.
وی با اشاره به تهیه میثاق نامه مجمع اصولگرایان اصفهان، تاکید کرد: جنس مجمع از نوع هماهنگی است، مجمع نمی خواهد برای تنگ کردن تشکل‌ها حضور داشته باشد، بلکه به دنبال هم‌افزایی و همگرایی بیشتر بین نیروهای دلسوز انقلابی است.
دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان بابیان اینکه اصفهان دارای پیشینه انقلابی و نشان‌های ممتاز در کشور است، گفت: طبق میثاق‌های مکتوب و مشخص در اساسنامه ، مجمع اصولگرایی فقط برای برگزاری یک انتخابات ایجاد نشده است، بلکه انتخابات یک ایستگاه در پیش روی ما است نه ایستگاه آخر، بنا نیست نیروها از قطار مجمع در ایستگاه انتخابات پیاده شوند و دیگر کاری با مجمع نداشته باشند.
حجت‌الاسلام‌ باطنی تأکید کرد: از ابتدا مشارکت و خرد جمعی مبنای کار مجمع اصولگرایان بوده است و توصیه و تاکیده شده بود که افراد ایستگاه‌هایی همچون انتخابات را با رفاقت و بدون هرگونه تفرقه و دوگانگی طی بکنند.
وی با اشاره به درپیش بودن پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، خاطرنشان کرد: کارگروه سیاسی مجمع از بهمن‌ماه سال گذشته شکل گرفت و با تدارک فرآیندی به دنبال شناسایی و معرفی افراد مناسب با دیدگاه های مجمع برای این انتخابات بودند.
دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان افزود: فرمی به‌صورت گسترده بین تشکلات، گروه ها، جریان ها و افراد توزیع شد تا افراد مفید، مناسب، صالح و اصلح برای شورای شهر از بین فرهیختگان و تشکل‌های سیاسی شهر به مجمع معرفی شوند که در مرحله اول حدود چهار هزار اسم معرفی و پس از پس از حذف اسامی تکراری، 600 اسم باقی ماند.
حجت‌الاسلام‌ باطنی بابیان اینکه پس از تماس با افراد و اعلام امادگی ها، درنهایت 140 اسم باقی‌ماند، که این افراد در فرم رزومه ای عملکرد، سابقه و مشخصات خود را تکمیل و به مجمع ارائه دادند، اظهار کرد: در گام اول 26 نفر با حداقل یک‌سوم رأی حاضران مجمع انتخاب شدند و قرار شد مرحله تکمیلی مدنظر در فرآیند پس از ثبت‌نام کاندیداها انجام شود، که در این مدت چهار نفر انصراف یا ثبت‌نام نکردند،که برای جبران اسامی، تعرفه 4 نفره ای برای جایگزینی آن‌ها توزیع و انتخاباتت مجدد انجام گرفت.
وی با اشاره به دعوت کردن این افراد 26 نفره برای انجام مصاحبه های تخصصی، گفت: جمع 19 نفره‌ای این مصاحبه‌ را طی شش روز از این افراد انجام دادند و یک روز پس از اتمام مصاحبه‌ها با حضور اعضای شورای عالی ، شورای هماهنگی و جمعی از کارگروه سیاسی از بین این افراد رأی‌گیری انجام‌گرفته شد، که 6 نفر بارأی بسیار قوی بالا آمدند و حائز مطلق آرا شدند.
دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان بابیان اینکه مرحله دوم انتخاب افراد برای قرارگیری در لیست نهایی جمعه گذشته انجام گرفت، اظهار کرد: این آخرین رأی‌گیری ما بود و عدد نامزدها 13 نفر شد، در این لیست افرادی قرار گرفته اند که بنا است به نام نیروهای انقلاب و ولایتمدار عهده‌دار مدیریت شهر بشوند، لذا باید پایبند به اصولی باشند، که این اصول از طرف مجمع در قالب میثاق نامه ای تهیه و به امضای افراد رسید.
حجت‌الاسلام‌ باطنی در طول پنج ماه گذشته، برای انتخاب افراد حدود دو هزار و 100 نفر ساعت وقت گذاری شده است، گفت: برای ایجاد یکپارچگی نیروهای انقلابی پایبندی به لیست در میثاق نامه قید شده بود، و قرار شد اگر در لیستی غیر از مجمع نامی از افراد مدنظر آورده شد تکذیب از سوی آنها انجام شود.
وی، اظهار امیدواری کرد: در دوره جدید شاهد شورای شهری یکپارچه و کارآمد در مدیریت شهری باشیم.
دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی، اظهار کرد: نکند افرادی وارد شورای شهر شوند که فردا روزی آستانه تحمل آن‌ها به گونه‌ای نباشد که کار جمعی و مشترکی را انجام دهند، مجمع اصولگرایان مبتکر این لیست هست و این افراد باید در تعامل، هماهنگی و پاسخگویی به مجمع باشند و در صورت بروز اختلاف، فصل الخطاب مجمع را قبول کنند.
حجت‌الاسلام‌ باطنی با بیان اینکه هر موقع اختلاف پیش بیاید رضایتمندی و راندمان کار کاهش پیدا خواهد کرد، گفت: تا امروز از 13 نفر، 12 نفر میثاق نامه را امضا کردند و نفر سیزدهم هم باواسطه قبول کرده است چراکه این فرد در دسترس نبوده است.
وی، بابیان اینکه اگر این امر محقق نشود فرد دیگر جایگزین خواهد شد، گفت: عباس حاج رسولی‌ها، ابوالفضل قربانی، سردار کریم نصر اصفهانی، کمال حیدری، رسول میرباقری، راضیه امام‌جمعه، وحید فولادگر، غلامحسین صادقیان، حجت‌الاسلام حسین مهر علی پور، بابک حیدری، محمد بیگ و ابوالقاسم گلستان نژاد 12 نفر لیست مجمع را تشکیل می‌دهند که نفر آخر هم تا 24 ساعت آینده اعلام می‌شود.
دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان تأکید کرد: این لیست از پیش تعیین‌شده نبود، تنوع کافی هم به لحاظ سیاسی ، فنی، تخصصی و حضور صنوف مختلف در این لیست وجود دارند.
حجت‌الاسلام‌ باطنی تصریح کرد: امدواریم آنچه در قالب ملاحظات مختلف برای ایجاد شورایی کارآمد و خوب را مدنظر داشته‌ایم، با سرپنجه مردم ورق بخورد.
وی،‌ در ادامه با بیان اینکه معرفی کاندبدای انتخابات ریاست جمهوری به جمنا واگذار شد و نماینده میان‌دوره‌ای مجلس و شورای اسلامی شهر به مجمع ، گفت: جلسات مختلفی بین مجمع و جمنا انجام‌گرفته است، در شهر اصفهان مأموریت معرفی کاندید میان‌دوره‌ای مجلس و شورای اسلامی شهر بر عهده مجمع گذاشته‌شده و برای ریاست جمهوری جمنا اقدام خواهد کرد و این موضوع موردحمایت مجمع نیز خواهد بود.
دبیر مجمع اصولگرایان استان اصفهان بابیان اینکه مشابه انتخاب افراد برای شورای شهر برای نماینده میان‌دوره‌ای مجلس هم انجام گرفت، گفت: از 131 نفرثبت نام کننده ، 16 نفر براساس معیارها انتخاب و با تماس با این افراد فرم رزومه را پر شد و پس از توزیع تعرفه سه‌نفره ، درنهایت چون رأی نفر سوم و چهارم یکسان شد، چهار نفر مدنظر معرفی شدند.
حجت‌الاسلام‌ باطنی بابیان اینکه در مرحله اول، نصرالله سخاوتی، حسن کامران و محسن نصری سه برابر ظرفیت انتخاب شدند، اظهار کرد: حجت‌الاسلام نصرالله سخاوتی درنهایت رأی گیرها، حائز کسب اکثریت آرا و به‌عنوان نامزد مجمع برای انتخابات میان دوره ای مجلس معرفی شد.
وی تأکید کرد: برخی معتقدند با رایزنی، سهم خواهی یا وزن افراد بر اساس تشکل‌ها باید لیست های انتخاباتی بسته شود، ولی مجمع بر اساس خرد جمعی و اقناعی گروهی‌ رأی‌گیری ها را انجام دادو خروجی لیست امروز برآیند رأی شورای هماهنگی و تائید شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان است.
وی اظهار کرد: همه افراد لیست مجمع، سرلیست هستند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس