Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@14:43:57 GMT

بهره برداری از بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی ایلام

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۲۸۳۸۸

بهره برداری از بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی ایلام

به گزارش ایرنا، بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی ایلام در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در چهار طبقه احداث شده و دارای بخش های جراحی، داخلی، اتاق های عمل، اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه، آی سی یو، آزمایشگاه و 2 اتاق عمل زنان و زایمان است.
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان ایلام در حاشیه مراسم افتتاح این بیمارستان گفت: بیمارستان شهدای زاگرس در واقع نمونه مشابه ولی کوچک تر بیمارستان میلاد تهران است که همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز پزشکی و درمانی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر کریم لاله ماژین افزود: 55 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و 70 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده و قرار است با 250 نفر کادر درمانی، تخصصی، اداری و تاسیساتی به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه دهد.
وی تاکید کرد: عملیات ساخت این بیمارستان سال 88 آغاز شد و به عنوان یکی از مطالبات مردم استان ایلام امروز با تمام امکانات و خریداری تجهیزات مدرن پزشکی و تکمیل کادر درمانی متخصص آماده ارائه خدمت به شهروندان و بیمه شدگان تامین اجتماعی است.
دکتر لاله ماژین یادآور شد: همه بخش های بیمارستان همچون اتاق عمل و اورژانس تجهیز شده و دستگاه های پزشکی مورد نیاز نیز خریداری و در محل بیمارستان نصب و راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: آسفالت و موزاییک محوطه بیمارستان نیز انجام شده و 2 دستگاه آمبولانس نیز برای این مرکز درمانی خریداری شده است.
در مراسم افتتاح این بیمارستان معاون درمان سازمان تامینی اجتماعی و مدیران و مسئولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمه تامین اجتماعی و بخش درمان استان ایلام حضور داشتند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9102

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی ظهر پنجشنبه در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان وارد فرودگاه شاهرود شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

رئیسی قرار است در استادیوم تختی شاهرود در جمع مردم این شهرستان سخنرانی کند.

وی در سفر به سمنان طرح‌های مهمی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی را افتتاح کرد و در مراسم تحویل نمادین خانه‌های نهضت ملی مسکن ویژه طرح جوانی جمعیت، شورای اداری و… حضور یافت.

پردیس تخصصی توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان سمنان نیز صبح امروز در شاهرود به بهره برداری رسید.

تکمیل سامانه تصفیه خانه و انتقال آب کالپوش به شاهرود با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان، تکمیل جاده جیلان به میامی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان و… در زمره مهمترین طرح‌هایی است که عصر امروز با حضور هیأت دولت سیزدهم در شاهرود به بهره برداری می‌رسد.

این دومین سفر هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان است.

کد خبر 6081903

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد