Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@06:30:04 GMT

ضربه های ناپدری کودک 5 ساله را به کما فرستاد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۲۹۲۱۲

برای بررسی جزئیاتحادثه کودک آزاری در مشهد خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت و گویی را با اعظم، مادر رقیه داشته است.

وی در رابطه با وضعیت زندگی خود می گوید: رقیه حاصل ازدواج نخست من است. به دلیل اعتیاد همسر و دخالت های خانواده ام، از پدر رقیه جدا شدم و چند ماه بعد با مردی ازدواج کردم که به شدت عصبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر رقیه می افزاید: مهریه ام را بخشیدم و حضانت فرزندم را برعهده گرفتم. قرار بود رقیه با من و علی که نا پدری اش می شد، زندگی کند اما پذیرش این کودک برای همسر دوم من دشوار بود. به شدت با حضور او در زندگی مان مخالفت می کرد و بارها به من گفته بود که باید رقیه را به پدرش بسپارم.

اعظم در تشریح حادثه می گوید: در روز حادثه، درگیری لفظی با همسرم داشتم. او 4 بار با حالتی که انگار می خواهد من را خفه کند به سمت من حمله ور شد.

وی می افزاید: درگیری ما از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح آغاز شد و حدود ساعت 9 و 30 دقیقه، همسرم به سمت اتاق خوابی که رقیه در آنجا خواب بود رفت. به یکباره کودکم را با خود از اتاق به بیرون آورد. مادر من نیز در خانه ما بود. او نیز تلاش کرد که مانع از کتک خوردن رقیه شود اما موفق نشد.

مادر رقیه با اشاره به وضعیت کودک پس از تحمل اینضرب و شتم ها می گوید: رقیه پس از این کتک ها بی جان به زمین افتاده بود اما همسرم اجازه نمی داد که از خانه خارج شویم و او را به بیمارستان برسانیم. در این شرایط شیون کنان در خانه بودیم تا اینکه برادرم از راه رسید. به او گفتیم که رقیه از پله ها افتاده و آن زمان با تماس با اورژانس، کودکم را به بیمارستان رساندیم.

اعظم با بیان اینکه " از همسرم شکایت کرده ایم" می گوید: پدر رقیه به دلیل ضرب و شتم کودک، از همسر دوم من شکایت کرده و اکنون وی در بازداشتگاه است.

وی با اشاره به اعلام مرگ مغزی رقیه می گوید: پزشکان مرگ مغزی رقیه را اعلام کرده اما امیدوار هستم که بار دیگر خدا او را به من ببخشد.

در همین رابطه، فریبا بهشتیان، مددکار اجتماعی موسسه خیریه مهرآفرین می گوید: پس از این اتفاق، کودک چند روزی است که در بیمارستان بستری بوده اما پزشکان مرگ مغزی او را اعلام کرده اند.

وی می افزاید: پس از اعلام کودک آزاری از سوی مددکاری بیمارستان، اقدامات ثانویه برای مشخص شدن دلایل این حادثه و حمایت از مادر او در دستور کار قرار گرفت.

این مددکار اجتماعی با اشاره به درخواست مسئولان بیمارستان از پدر رقیه می گوید: مسئولان بیمارستان از پدر رقیه درخواست کرده اند که اعضای بدن او را اهدا کنند زیرا مرگ مغزی او تایید شده است.

میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل