Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، دوبله انیمیشن «آخرین داستان» با حضور بازیگران مطرح سینما و تئاتر از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و فرخ نعمتی با صداپیشگی نقش «شهراسب» پیر دیر البرز و استاد معنوی آفریدون و بانیپال شومون با صداپیشگی نقش روزبه،آخرین فرزند کاوه آهنگر را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌از این پرویز پرستویی، حسن پورشیرازی، اشکان خطیبی، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی‌نیا و زهیر یاری به عنوان صداپیشه به این پروژه پیوسته اند.

انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه است که داستانی از اواخر حکومت جمشید تا ابتدای حکومت آفریدون را روایت می‌کند و از سال 89 در استودیو هورخش در حال ساخت است.

«آخرین داستان» در مسیر تولید و در سال 2013 موفق شد به‌عنوان شش پروژه برتر در حال تولید جهان در جشنواره «انسی» فرانسه که مهم‌ترین رویداد انیمیشنی سالانه جهان است، معرفی شود. همچنین این اثر در سال 2016 به دعوت جشنواره انسی در بازار فیلم جشنواره بین‌المللی کن، به‌عنوان یکی از چهار انیمیشن سینمایی برتر در حال تولید جهان معرفی شد.

رمان های گرافیکی درباره سرنوشت «جمشید»، اتفاقات پیش از شروع قصه «آخرین داستان» و یکی از شخصیت‌های مرموز این انیمیشن نوشته و طراحی‌شده است که هم‌اکنون دوجلد از این مجموعه با عنوان «جمشید طلوع 1 و 2» در کتاب‌فروشی‌های معتبر در دسترس علاقه‌مندان است.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان و نویسنده: اشکان رهگذر، آهنگساز: کریستف رضاعی، انتخاب بازیگران: تینا پاکروان، تدوین:ژینوس پدرام، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، ضبط صدا: رضا عسگرزاده، عکاسی پشت صحنه: امیر عابدی، مشاور رسانه ای: زهرا نجفی

500

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۲۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر محمدعلی علومی، نویسنده، طنزپرداز، اسطوره‌شناس و پژوهشگر بمی صبح سه شنبه در شهر بم برگزار شد.

این نویسنده، اسطوره‌شناس، پژوهشگر و طنزپرداز متولد ۱۶ فروردین سال ۱۳۴۰ در شهر بم است و تألیف ده‌ها عنوان کتاب با موضوعات داستانی و پژوهشی و صدها عنوان مقاله مطبوعاتی و پژوهشی حاصل یک عمر فعالیت‌های او می‌باشد.

پیکر زنده یاد محمد علی علومی از مسجد جامع شهر بم بر دوش هنرمندان و مردم هنردوست تشییع و سپس در قطعه هنرمندان این شهر به خاک سپرده شد.

کد خبر 6099532

دیگر خبرها

  • «در سایه سرو» به جشنواره مورد تایید اسکار در اسپانیا راه یافت
  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • نیایش‌های «کیخسرو» ناب‌ترین و زیباترین نیایش‌های ادب فارسی است
  • شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت
  • عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما
  • ببینید | فوری؛ بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • محمد علی علومی شاهنامه‌پژوه بمی درگذشت
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند