Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@17:17:40 GMT

بلندگوی «الکسا» از این پس آواز می خواند و درددل می کند!

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۳۰۲۳۹

بلندگوی «الکسا» از این پس آواز می خواند و درددل می کند!

به گزارش ایسکانیوز، آمازون قابلیت جدیدی موسوم به زبان سخنگویی Speech Synthesis Markup Language (SSML) را به بلندگوهای هوشمند خود افزوده که برنامه نویسان و توسعه دهندگان با استفاده از آن می توانند رفتار این بلندگوها را انسانی تر کنند.

با این به روزرسانی توسعه دهندگان می توانند کاری کنند که این بلندگو در صورت درخواست کاربر آواز محبوب او را زیر لب زمزمه کند، یا در حین صحبت کردن بر روی لغات یا کلیدواژه های خاصی تاکید کند یا مطالبی را زیر لب زمزمه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احساسی حرف زدن بر طبق عادات و سلیقه کاربران یکی دیگر از مزایای استفاده از زبان SSML در بلندگوهای آمازون است. آمازون امیدوار است با اعمال این تغییرات در بلندگوهای خود استقبال از آنها را در رقابت با رقبایی همچون کورتانا و سیری افزایش دهد.

200/202

منبع: مهر

دریافت کننده: ناهید سمیعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند

به گزارش فرارو و به نقل از رسانه باشگاه سپاهان، در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتار‌های ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیرو‌های امنیتی به دلیل مخاطرات رفتار‌های این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.

از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهاد‌های مربوطه شکایت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • عیسی قلی‌پور درگذشت
  • انتشار کتابی از عدنان غُریفی در اولین سالگرد درگذشتش
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • توسعه ظرفیتهای آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختارنخجوان
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟