Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان؛ بدون اغراق Sygic بهترین نرم افزار مسیر یابی و راهنمای سفر برای آندروید است که با یک بار دانلود دیتای آن برای همیشه به صورت آفلاین میتوانید مسیر یابی کنید به همین دلیل طرفداران زیادی حتی در رقابت با گوگل مپ پیدا کرده است.

نقشه ی شهرهای ایران از جمله شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... و تمام راه های ایران در این نرم افزار موجود است. این نرم افزار همچنین دارای صدای راهنمای فارسی نیز می باشد.

از قابلیت های نرم افزار:

نقشه ایران به همراه نقشه خوان صدای زن و مرد فارسی
نمایش نقشه ی شهرهای مختلف با کیفیت عالی
نمایش نقشه شهرها و مکان ها به صورت سه بعدی
نمایش نام خیابانها و کوچه ها و هشدارهای ترافیکی
نمایش دوربین های سرعت و اخطار در مورد سرعت غیرمجاز
هشدار دهی در مورد تغییر حد سرعت مجاز در هر محدوده
سه حالت نمایش مسیر
علامت گذاری مکانهای مورد علاقه
قابلیت ذخیره سازی نقشه ها بر روی دستگاه
قابلیت آپدیت رایگان و سریع نقشه ها
قابلیت افزودن دوستان به روی نقشه
راهنمای مسیر به طور صوتی و راهنمای گویا
مسیر یابی به صورت صوتی
امکان جست و جو به صورت فارسی و فینگلیش
نمایش بسیاری از رستوران ها ، پمپ بنزین ها ، پارک ها ، بیمارستان ها و مدرسه ها
قابلیت اجرا برروی تبلت ها

این نرم افزار تاکنون نزدیک به 100 میلیون دانلود داشته و امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کرده است.

در ادامه میتوانید نسخه اندروید و ios (آیفون و آیپاد) را دانلود کنید. همینطور دیتای مخصوص آندروید را به روش زیر نصب نمایید.

مرحله ی اول : فایل دیتای برنامه را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی Sygic را در حافظه داخلی گوشی بریزید. (دقت شود زیرشاخه یا داخل پوشه دیگری کپی نشود) .

مرحله ی دوم : فایل apk برنامه را دانلود و نصب کنید .

مرحله ی سوم : نرم افزار سایجیک را اجرا کنید و از تمام امکانات آن لذت ببرید! در تنظیمات میتوانید زبان نرم افزار و نقشه خوان صوتی را فارسی کنید.

برای دریافت اندروید اینجا را کلیک کنید

برای دریافت آی او اس اینجا را کلیک کنید

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی

ایتنا - یک گروه کارشناسی توصیه کرد فرانسه باید استفاده از گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی را برای کودکان و نوجوانان محدود کند.
این گروه در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده جهانی نسبت به تاثیر منفی گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی بر ذهن‌ کودکان و نوجوانان، توسط امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه تشکیل شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این کارشناسان در گزارشی اعلام کردند کودکان زیر ۱۱ سال، باید از داشتن تلفن همراه منع شوند و استفاده از تلفن‌های هوشمند با قابلیت دسترسی به اینترنت، باید برای افراد زیر ۱۳ سال ممنوع شود. همچنین اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی باید برای کاربران زیر ۱۵ سال ممنوع شود و افراد زیر ۱۵ سال، فقط باید به پلتفرم‌هایی که اخلاقی تلقی می‌شوند، دسترسی داشته باشند. آنها گفتند قانونگذاران وظیفه دارند تصمیم بگیرند که چه پلتفرم‌هایی را می‌توان اخلاقی در نظر گرفت.

مکرون که به دنبال افزایش حمایت‌ها از خود در نظرسنجی‌های عمومی است، در ژانویه وعده داد پیش نویس قوانین سختگیرانه‌تری را برای محدود کردن زمان استفاده کودکان از گوشی و استفاده ازشبکه‌های اجتماعی معرفی کند. تلاش‌های او نشان‌دهنده نگرانی‌های روزافزون بین‌المللی در میان والدین، روان‌شناسان و سیاست‌گذاران است که فناوری‌های جدید ممکن است بیش از آنکه مفید باشد، به سلامت روان خردسالان، آسیب برسانند.

در این باره جراح کل آمریکا در سال میلادی گذشته، اعلام کرد شبکه اجتماعی می‌تواند به سلامت روان افراد کم سن و سال، آسیب عمیقی وارد کند و از شرکت‌های فناوری خواست از کودکان که مغز آنها در مراحل رشد حساسی است، حفاظت کنند.

این گروه کارشناسی که در آن، سروان موتون، متخصص مغز و اعصاب و آمینه بنیامینا، استاد روانپزشکی حضور دارند و همچنین شامل کارشناسان آموزش، حقوق و فناوری است، روز سه‌شنبه یافته‌های خود را به مکرون ارائه کرد.

در حال حاضر هیچ زمان مشخصی برای قانون جدید وجود ندارد و مشخص نیست که تا چه حد به توصیه‌های کارشناسان، عمل خواهد شد. این گروه اعلام کرد هر گونه حرکتی، باید بر تشدید قوانین برای شرکت‌های فناوری تمرکز کند. موتون در یک نشست خبری گفت: اینها کسانی هستند که در درجه اول مسئول هستند.

بر اساس گزارش رویترز، این گزارش همچنین نشان داد سپری کردن زمان طولانی در مقابل صفه گوشی، بر خواب کودکان تاثیر منفی می‌گذارد و یکی از عوامل چاقی مفرط آنها است. همچنین، شبکه اجتماعی می‌تواند خطر اضطراب و افسردگی را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید