Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره الکترونیک ضمن خدمت با عنوان «فعالیت‌های مکمل آموزش و پرورش» با محوریت امور تربیتی، تربیت قرآنی، سیاسی اجتماعی و مشاوره 12 تا 26 اردیبهشت ماه امسال برای فرهنگیان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این دوره که با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود،‌ ویژه مدیران، مربیان پرورشی، معاونان پرورشی، دبیران، آموزگاران و هنرآموزان وزارت آموزش و پرورش بوده و مدت زمان این دوره 24 ساعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ثبت‌نام این دوره ضمن‌خدمت که به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، از 4 تا 11 اردیبهشت ماه سال جاری در سامانه LTMS وزارت آموزش و پرورش و توسط کارشناسان ضمن خدمت هر استان انجام و دوره‌های آموزشی هم از 12 اردیبهشت آغاز و به مدت دو هفته ادامه دارد.


ثبت‌نام‌کنندگان محتوای آموزشی دوره را در سامانه LMS.rayadars.com دریافت خواهند کرد.


گفتنی است برای هر مبحث (تربیت، تربیت قرآنی، سیاسی اجتماعی، مشاوره) 4 مرحله آزمون برگزار خواهد شد که مرحله اول آزمون 16 اردیبهشت، مرحله دوم 19 اردیبهشت، مرحله سوم 23 اردیبهشت و مرحله چهارم 26 اردیبهشت خواهد بود و مجموع نمرات کسب شده در طول آزمون‌های میان‌دوره‌ای،‌ قسمتی از نمره نهایی را تشکیل خواهند داد، لذا همه فراگیران باید در تمام آزمون‌ها شرکت کنند تا بتوانند، نمره کامل دوره را دریافت کنند.


هر مرحله آزمون که به صورت الکترونیک است، در یک روز و سه بازه زمانی مختلف برگزار خواهد شد، لذا انتخاب زمان آزمون در اختیار فراگیران خواهد بود و هر فراگیر در هر مرحله فقط می‌تواند در یکی از زمان‌ها در آزمون شرکت کند.


نمره قبولی 12 از 20 است و به شرکت‌کنندگانی که در این دوره نمره قبولی کسب کنند،‌ گواهی دوره ضمن خدمت 24 ساعته ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اولین روز دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور منطبق با استانداردهای آموزشی سامانه سابک توسط شرکت فنی مهندسی جهش مکریان و تحت نظارت کامل اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد در سالن آموزش مدیریت برگزار شد.

این دوره به مدت ۳ روز در دو فاز تئوری و عملی برگزار خواهد شد و در پایان بعد از قبولی در آزمون پایان دوره،گواهینامه پایان دوره مهارتی برای فراگیران صادر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری الکترونیک آزمون‌های آموزش و پرورش تا سال ١۴٠٧
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم
  • برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک در آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۷
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد