Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، انتصابات جدید در فدراسیون فوتبال در ادامه آمده است:

*کمیته بازاریابی:
طی حکمی از سوی تاج، حسن عابدینی به عنوان رئیس کمیته بازاریابی و علیرضا اسدی، محمدرضا ساکت، علی الدینی و نسترن سلیمی به عنوان اعضای کمیته بازاریابی منصوب شدند.


*کمیته فنی و توسعه فوتبال:
با حکم رئیس فدراسوین فوتبال، مرتضی محصص به عنوان رئیس این کمیته و محمود یاوری، محمد احسانی، محمد خبیری، فریدون معینی، محمود شیعی و احمد خداداد به عنوان اعضای کمیته فتی و توسعه فوتبال منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حکمی عباس ترابیان را به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی منصوب کرد. سید مهدی ابطحی، ناصر صالح، بهرام رضائیان، غلامعلی هنرپیشه، محمدرضا ساکت، مصطفی عمادی ، پریا شهریاری و پروین رمضانی به عنوان اعضای این کمیته از تاج حکم گرفتند.


* کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال
مهرداد دالانی، پریا شهریاری و نستوه جعفری به عنوان اعضای کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال از سوی مهدی تاج منصوب شدند. پیش از این نیز احمدرضا براتی به عنوان رئیس این کمیته از تاج حکم دریافت کرده بود.


*کمیته انضباطی
طی حکمی از سوی تاج، رضا جاودانی به عنوان عضو کمیته انضباطی منصوب شد.


*کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال
در حکمی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، روزبه وثوق احمدی به عنوان رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال منصوب شد.


*کمیته آموزش
با حکم رئیس فدراسیون فوتبال، دکتر لیلا صوفی زاده به عضویت کمیته آموزش فدراسیون منصوب شد.


در قسمتی از احکام آمده است، امید است با تلاش مستمر شما و دیگر همکاران در راستای مسئولیت کمیته های فوق، شاهد ارتقاء بیش از پیش فدراسیون فوتبال باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که بر عهده دارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هنوز خودم باورم نیست که ایشان به رحمت خدا رفته. صدای آقای اسکویی یک صدای خاص بود و صدای ممتاز بود. امیدوار بودیم این صدای سحرانگیز و غرور آفرین یک بار دیگر شنیده شود ولی متاسفانه این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم اهالی ورزش هم امروز حق این مرد بزرگوار را ادا کردند. من با آقای اسکویی خاطرات زیادی داشتم و به واسطه قدمتی که در حوزه ورزش از سال 1368 که مدیرعامل یک باشگاه بودم تا امروز با ایشان مراوده داشتم. به هر جهت این اتفاق تلخ افتاد و من به همکارانم عرض تسلیت دارم. امیدوار هستم ایشان که رفتند ولی قدر عزیزانی که در کنارمان هستند را بدانیم.

مهدی تاج در پایان تاکید داشت: واقعیت این است که صدا، نگاه و دید مثبت آقای اسکویی خاص بود. انتقادات او همیشه جنبه اصلاحی داشت که خیلی مهم است و هیچوقت صدای تخریب را از ایشان نشنیدم.

دیگر خبرها

  • ورود مردان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!