Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سبزوار گفت: سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی میخواهند همیشه کشور در حالت امنیتی قرار داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایش گرامیداشت روز شوراها صبح امروز در محل تالار کاشفی سبزوار با حضور رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار بزرگ برگزار شد.

سبحانی فر در این همایش با انتقاد از دولت قبل در خصوص طرح پرداخت یارانه ها گفت: دولت نهم و دهم با این اقدام خود مشکل لاینحلی را برای سایر دولت ها به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی میخواهند همیشه کشور در حالت امنیتی قرار داشته باشد، اظهار کرد: اگر این اتفاق بیافتد شاهد مشکلات عدیده ای در دستگاه ها و اداره کردن کشور خواهیم بود.

گفتنی است رمضانعلی سبحانی فر از منتقدان دولت های قبل و حامی دولت یازدهم بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت

منابع پاکستانی از درگیری نیروهای امنیتی با کارگران و کولبران در نزدیکی مرز این کشور با افغانستان خبر دادند که طی آن یک نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، ناآرامی‌ها در منطقه مرزی چمن واقع در ایالت بلوچستان منجر به تشدید تدابیر امنیتی در این منطقه شد.

اعتراض کارگران و کولبران در مرز چمن پاکستان به قوانین جدید این کشور برای سفر به افغانستان و بالعکس شامل داشتن روادید و گذرنامه معتبر بار دیگر تبدیل به تجمع و تحصن معترضان شد.

درپی درگیری معترضان با نیروهای امنیتی پاکستان یک نفر کشته و دست کم ۸ نفر دیگر زخمی شدند. تجمع کنندگان در اعتراض به خشونت مسلحانه نیروهای امنیتی، دست به تحصن زده و جاده اصلی شهر چمن منتهی به شهر کویته را نیز مسدود کردند.

به رغم حضور مسوولان انتظامی و دولتی ایالت بلوچستان برای مذاکره با متحصنین، اوضاع امنیتی در مرز پاکستان با افغانستان همچنان متشنج است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه