Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت تایید نهایی داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در هیئت نظارت استان انجام گرفت وتعداد 68 نفر از نامزدهای انتخابات شورای شهر شهرستان تایید صلاحیت شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبر سنجابی در گفتگو با بازی دراز، با اعلام نهایی تایید صلاحیت شدگان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: در دومین مرحله رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجموع 68 داوطلب در حوزه انتخابیه سرپل ذهاب تایید صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع 75 داوطلبی که برای عضویت در شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند، 4نفر رد صلاحیت و 3 نفر نیز انصراف خود را از نامزد شدن در انتخابات 29 اردیبهشت ماه اعلام کردند.

سنجابی تصریح کرد: همه باید زمینه مشارکت پرشور و حداکثری مردم و همچنین برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند را در شهرستان فراهم کنند و با رعایت قانون له یا علیه هیچ کسی حرکت نکنیم.

وی تاکید کرد: مهمترین اصل در راستای برگزاری انتخابات حضور و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه است و به همین دلیل در گام نخست همه باید تلاش کنیم تا مردم حضوری موفق و گسترده داشته باشند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفر جمعیت و دوبخش مرکزی با تعداد 203روستا و بخش قلعه شاهین با تعداد 33 روستا می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر گردید فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در  سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام  شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.  

متکی در ادامه توضیحاتش افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.  

نماینده مردم شریف تهران، ری و شمیرانات ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

در خاتمه گفتنی است ۹۰ نفر از نمایندگان منتخب در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی