Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


یکی از اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره نقش تن‌پوش گفت: آشنایی طراحان لباس با اصول طراحی تی‌شرت، زمینه برگزاری جشنواره نقش تن‌پوش در ابعاد بین‌المللی را فراهم می‌کند.

به گزارش بی‌باک به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش، بنفشه مقدم، عضو شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش و مدیر گروه طراحی پارچه و لباس دانشگاه هنر درباره جایگاه برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری در کشورمان اظهار داشت: یکی از نقاط عطف جشنواره نقش تن‌پوش، استفاه از تی‌شرت به عنوان پوشش دارای جنبه‌های تبلیغاتی در سراسر جهان است که به خوبی می‌تواند زمینه کاربرد رسانه‌ای از مقوله لباس را نمایان سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم ادامه داد: آشنایی بیشتر طراحان لباس با اصول طراحی تی‌شرت و شناخت جایگاه تبلیغاتی این کالای پوشیدنی زمینه برگزاری جشنواره نقش تن‌پوش در ابعاد بین‌المللی را فراهم می‌کند چرا که معتقدم این جشنواره ظرفیت‌ برگزاری در ابعاد بین‌المللی را در سال‌های آینده دارد.

عضو شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش بر ادغام رویکرد هنری و صنعتی در انتخاب آثار جشنواره نقش تن‌پوش تأکید و تصریح کرد: تی‌شرت یک لباس تبلیغاتی محسوب می‌شود که می‌تواند به درستی از سوی تولیدکنندگان برای تولید در تیراژ بالا حمایت شود اما این امر زمانی محقق می‌شود که اصول طراحی با تکیه بر نگاه هنری و خلاقانه رعایت شود و این مهم با نظر طراحان حرفه‌ای و باسابقه لباس و به ویژه اساتید دانشگاه و پژوهشگران عملی خواهد شد.

او همچنین از شهرداری‌ها برای حمایت از جشنواره نقش تن‌پوش دعوت و تصریح کرد: بی‌شک یکی از اهداف این جشنواره، توجه بیشتر به شعائر ارزشی و فرهنگی در کنار مؤلفه‌های مرتبط با زندگی شهری است که هم دارای ویژگی‌های هنری هستند و هم ارزشی پس انتظار می‌رود تا بیلبوردهای شهرداری با افتخار در دوره‌های آتی کنار این جشنواره و رویداد فرهنگی و هنری قرار گیرند.

پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش با همکاری کارگروه ساماندهی مدولباس ایرانی و اسلامی وزارت ارشاد، انجمن موسسات مد و لباس کشور، ستاد توسعه فناوری نرم و هویت ساز ریاست جمهوری، پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری، موسسات خصوصی و به دبیری الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد هنر برگزار می‌شود.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است