Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز سرنوشت ساز در لیگ دسته اول.هفته گذشته بود که تیم پارس جنوبی به عنوان نخستین تیم صعود کنه به لیگ برتر تکلیفش مشخص شد.آنها در فاصله یک هفته مانده به پایان این رقابت ها استقلال اهواز را شکست دادند تا از صعود برای نخستین بار به لیگ برتر اشک شوق بریزند.آنها امروز با تیم بادران بازی دارند که نتیجه اش نه تاثیری در قهرمانی دارد و نه تکلیف دیگر نماینده برای صعود به لیگ برتر را مشخص می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشتی ها با سپید رود در آستانه جشن صعود

سپید رود نماینده رشتی ها برای صعود به لیگ برتر است.تیمی که نظر محمدی هدایت آن را بر عهده داردسرنوشت صعود این تیم به لیگ برتر دست خودشان است.یعنی اگر بازی مستقیم با نساجی مازندران را ببرند فارغ از هر اتفاقی که در بازی سایر تیم ها بیفتد جشن صعود می گیرند.آنها در این بازی میزبان هستند و هرچند که در بازی رفت تن به شکست داده اند اما حالا در خانه انگیزه های زیادی دارند که بتوانند نساجی را شکست بدهند و لیگ برتری شوند.نساجیای که در رتبه دهم جدول رده بندی قرار دارد و این بازی برای آنها کاملا تشریفاتی است.اما از لحاظ اخلاقی،شرایط حکم می کند که آنها تا آخرین لحظه و برای اینکه شئبه ای پیش نیاید با سپید رودی ها بجنگند.

تو،ملوانی،همیشه قهرمانی!

ملوان این روزها حال رو روز خوبی ندارد.نه از لحاظ اینکه تلاشی برای صعود نکردند از این لحاظ که سرنوشت دست خودشان نیست.یک چشم آنها باید به بازی سپید رود با نساجی باشد،چشم دیگرشان به بازی گل گهر سیرجان با فولاد یزد و البته اینکه خودشان بازی با نفت مسجد سلیمان را ببرند. خبر آنلاین نیز در این باره نوشت: در جدول رده بندی آنها هم امتیاز با گل گهر هستند و یک امتیاز کمتر از سپید رود رشت دارند.همین شرایط را برای آنها سخت می کند.شاگردان مایلی کهن باید امیدوار باشند که سپید رود در بازی با نساجی برنده نباشد و گل گهر هم یا به فولاد یزد ببازد و یا اینکه با این تیم مساوی کند.البته همه این حالت ها به شرطی است که خود انزلی چی ها مقابال نفت مسجد سلیمان برنده باشند.تساوی یا شکست مقابل این تیم کار را برای آنها تمام خواهد کرد.رتبه نفت مسجد سلیمان در جدول رده بندی دوازدهم است و بازی رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.شرایط جدول رده بندی طوری است که اگر هر چهار تیم فجر،خیبر،ایرانجوان و راه آهن پیروز شوند و نفت به ملوان ببازد این تیم به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

گلگهرسیرجان را فرامش نکنید

گل گهر سیرجان یکی از تیم هایی است که شانسش برای صعود کمتر از سپید رود و بیشتر از ملوان است.آنها هم امتیاز با انزلی چی ها هستند اما به دلیل تفاضل گل بهتر در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته اند.سیرجانی ها امروز به مصاف فولاد یزد می روند و مهمان این تیم هستند.تیمی که در رده هفدهم جدول رده بندی قرار دارد و بازی رفت را هم به گل گهر باخته است.سیرجانی ها اگر مقابل فولاد یزد به برتری برسند و سپید رودی ها مقابل نساجی مساوی کنند یا بازنده باشند این تیم راهی لیگ برتر خواهد شد.نکته اینجاست که این بازی برای فولاد یزد حکم بازی تشریفاتی دارد و سقوط آنها به دسته پایین تر قطعی شده است.

خبرگزاری دانشجو

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدیس امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان، اظهار کرد: مس رفسنجان سبک خود را نسبت به نیم فصل اول تغییر داده و بازی متفاوتی انجام می دهد، به همین دلیل فردا انتظار بازی خوبی برای هر دو تیم دارم و برای ما خیلی مهم است.

وی بابیان اینکه در بازی های اخیر نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم و فردا با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد، افزود: هر دو تیم بازی گذشته را در جام حذفی انجام دادند و بردند؛ مطمئنم با توجه یه اینکه هواداران هر دو تیم به ورزشگاه می آیند، بازی خوبی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تصریح کرد: فردا هر دو تیم می‌خواهند برنده بازی باشند و انتظار بازی خوبی دارند؛ امیدوارم در پایان ما خوشحال باشیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص بازی های اخیر، با بیان اینکه در بازی های احیر شایسته باخت نبودیم، بیان کرد: نسبت به نیم فصل اول خیلی بازیکن مصدوم داشتیم مخصوصاً در خط دفاعی و هافبک و همیشه مجبور بودیم تغییرات بدهیم و با توجه به تمام این موضوعات اجرای بدی نداشتیم.

اوزونیدیس با اشاره به اینکه به بازیکنان جوان بها داده‌ایم، ادامه داد: برای بازی فردا هم مصدوم داریم و وقتی مصدومیت پیش می آید، بازیکنان جوان شانس پیدا می‌کنند که خودشان را نشان دهند و آنجه در این شرایط فارغ از جایگاه در جدول مهم است، این است که چیزی به دست آوریم و بازیکنانی برای فصل آینده بسازیم.

وی علت عمده مصومیت ها را به دلیل شرایط زمین دانست و گفت: تیم برای سل آینده حتماً باید به سیرحان برود؛ شرایط زمین تهران خوب نیست، وتغییر شرایط زمین سفت روی زمین نرم باعث مصدومیت شده است. از باشگاه خواستم تیم سال آینده به سیرجان برود.

کد خبر 749440

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد