Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از اهالی روستای گلان از توابع شهرستان مهران خواستار توجه ویژه مسوولان برای رفع مشکل نامناسب بودن راه ورودی این روستا شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از خبرنگارآوای مهرانشماری از اهالی روستای گلان با بیان اینکه روستای آنان در محل تردد انواع خودروهای سبک و سنگین قرار دارد خواستار رفع نامناسب بودن راه ورودی این روستا که چندین سال است قول بهسازی آن داده شده است شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیمحمدی از ساکنان این روستا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: متاسفانه مسئولان توجه جدی به این منطقه ندارند در صورتی که محل تردد روزانه مسئولانی است که به مرکز استان مسافرت میکنند.

وی ادامه داد: این منطقه محل تردد زائران حسینی در ایام اربعین است و هر روز نیز کامیون های مختلف که برای بازارچه بار می برند نیز می باشد.

فتح اللهی دیگر سکن این روستا نیز می گوید: روستای ما در تمام استان و حتی کشور به لحاظ اینکه مسیر تردد راه کربلا می باشد شناخته شده اما مشخص نیست چرا در این خصوص اقدامی صورت نمی گیرد.

این فرد روستایی اضافه می کند : در ورودی روستا چاله ها و دست انداز های زیادی به دلیل اینکه سالهاست آسفالت آن بهسازی نشده وجود دارد و خطر تصادف را در این منطقه افزایش می دهد.

وی ادامه میدهد : بیشتر اولیا و مردم این روستا از اینکه کودکانشان از جاده عبور کنند ترس دارند و هر لحظه ممکن است خطر تصادف آنها را تهدید کند، حتی این خطرات نیز برای خودروهای عبوری وجود دارد.

سارایی دهیار روستای گلان نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: روستای گلان با جمعیتی حدود یک هزار نفر و 300 خانوار متاسفانه از راه مناسبی در ورودی آن برخوردار نیست.

وی افزود: بارها به مسئولان این مشکل را متذکر شده ایم اما متاسفانه تا کنون اقدام خاصی صورت نگرفته و خطر تصادف همچنان اهالی این روستا را تهدید می کند.

دهیار گلان تصریح کرد: جاده ورودی این روستا به قدری خراب و خطرناک است که در هنگام بارندگی چاله ها و دست اندازهای آن مشخص نیست و روز به روز به تعداد انها افزوده می شود.

سارایی تاکید کرد: مشخص نیست چرا مسئولان که در حال بهسازی جاده کربلا هستند این نقطه را فراموش کرده اند و هیچ توجهی به مردم و ساکنان این روستا ندارند.

با این حال اهالی روستا که از وضع موجود بسیار ناراضی هستند و خواستار تسریع در رفع این مشکل که سالهاست گریبانگیر مردم این منطقه شده می باشد.

انتهای پیام/