Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرک صنعتی شکوهیه قم گفت: واردات بی رویه جز سوء مدیریت هیچ علتی ندارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سیدمصطفی آقامیرسلیم با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه قم درحالی که لباس کار به تن کرده بود پس از بازدید از بخش هایی از این شهرک در جمع کارگران سخنرانی کرد.

وی افزود: هیچ معنی ندارد که ما این همه مهندس در کشور داشته باشیم و کارگران ما به خارجی ها خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میرسلیم با اشاره به استعدادهای خدادادی ایران گفت: با اینکه خداوند به ما 4 برابر کشور همسایه ای مانند ترکیه امکانات داده است و از لحاظ نیروی انسانی هم کم و کسر نداریم اما مرتب شاهدیم که از مرز بازرگان کالاهای ترکیه ای وارد کشور می شود.

وی اضافه کرد: باید روی پای خود بایستیم تا هیچ گونه تحریمی ما را نتواند تضعیف کند.

میرسلیم افزود: کارگران با وجدان کاری باید ایران را به ایرانی شکست ناپذیر تبدیل کنند و اگر کار باکیفیت ارائه کنیم همه خریدار کالای ما خواهند بود.

مردم را مسخره نکرده ام که کنار بروم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم را مسخره نکرده ام که بخواهم از عرصه نامزدی کناره گیری کنم.

سید مصطفی آقامیرسلیم در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شکوهیه قم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا درست است که شما به آیت الله موحدی کرمانی قول داده اید که به نفع جمنا کناره گیری کنید؟ افزود: من چنین قولی نداده و مردم را هم مسخره نکرده ام و تا آخر ایستاده ام.

زیارت حضرت معصومه (س) و حضور بر سر مزار شهید مطهری به مناسبت روز معلم از دیگر برنامه های انتخاباتی این سفر یک روزه وی خواهد بود.

مهندس میرسلیم همچنین قرار است عصر امروز در جمع دانشجویان پردیس دانشگاه تهران سخنرانی کند و پس از نماز مغرب و عشاء هم برنامه سخنرانی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) واقع در خیابان شاه ابراهیم خواهد داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در کانال تلگرامی خود نوشت: صنعت خودروسازی در ایران با زور انحصار و ممنوعیت واردات است که زنده مانده است، هزینه‌اش هم از جان و مال مردم پرداخت می‌شود.

دلیل تحمل و تحمیل این هزینه‌ها از دید سیاستگذار، احتمالا نقش غیرقابل انکار این صنعت در تولید ملی و اشتغال است.

یکی از دالانهای باریک امکان احیای صنعت خودرو در ایران، فراموشی تدریجی تولید انحصاری خودروهای سوخت فسیلی و آزادسازی تدریجی واردات آن و تمرکز بر نگاه کارآفرینانه در تولید خودروی برقی با تکیه بر تجدید ساختار صنعت خودروسازی و رقابت‌پذیر کردن آن بود - رگه‌هایی از این سیاست بعضا در سخنان آقای علی آبادی وزیر فعلی صمت دیده می‌شد- که در حال حاضر با پرداخت دو میلیارد یوروی ناقابل به یک شرکت ساختمانی شرقی برای اختصاص بازار ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی شهر تهران، در حال از بین رفتن است.

سکوت جناب آقای میرسلیم هم در این فقره جالب است!

دیگر خبرها

  • ادامه بارش های بهاری امروز و فردا در برخی مناطق فارس
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • آسمان قم امروز و فردا ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت بارانی است
  • حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود
  • وقتی مخاطبان اسناد بی‌بی‌سی درباره قتل نیکا شاکرمی و تجاوز به او را مسخره کردند+ تصاویر | واکنش رسانه انگلیسی
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟