Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@09:56:53 GMT

کنسرت وحید تاج و گروه وزیری در تالار وحدت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۳۴۱۰۸

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر دریافتی، کنسرت خیریه گروه «وزیری» با حمایت از زنان سرپرست خانوار و باهمت بنیاد خیریه فیروز نیا ساعت 21:30 روز 10 خردادماه سال جاری در تالار وحدت به خوانندگی وحید تاج برگزار می‌شود.

در این کنسرت تصانیف جدیدی از ساخته‌های «کیوان ساکت» همچون بهار دیگر ، بی کاروان کولی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به همراه قطعات کلاسیک اجرا خواهد شد. همچنین تصنیف «فسانه» از ساخته‌های «کیوان ساکت» به یاد ایرج بسطامی به اجرا درخواهد آمد و مخاطبان شاهد اجرای سازوآواز خواهند بود.

سروش عازمی خواه (پیانو)، مهدی غلامی (دف)، اشکان مرادی (کمانچه)، سالار زمانیان (تار)، کیارش ساکت (تار) و علی‌اکبر خادم (تمبک) اعضای گروه «وزیری» به سرپرستی «کیوان ساکت» آهنگساز ، تنظیم و نوازنده تار را به خوانندگی «وحید تاج» تشکیل می‌دهند و در این اجرا به هنرنمایی خواهند پرداخت. همچنین «بهنام ابوالقاسم» نوازنده پیانو در بخش نخست اجرا، کیوان ساکت را همراهی می‌کند.

همچنین بخشی از عواید کنسرت خردادماه گروه وزیری به بنیاد خیریه فیروز نیا، که بیشتر زنان بی‌بضاعت و سرپرست خانوار را تحت پوشش دارد، تقدیم خواهد شد.

گفتنی است؛ کنسرت وحید تاج به همراه گروه موسیقی وزیری به سرپرستی و آهنگسازی کیوان 10 خردادماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

500

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • سامان احتشامی در تالار رودکی کنسرت می دهد/ پایان یک غیبت طولانی
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)