Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:50:49 GMT

نمایشگاه فرش افشار در تکاب دایر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۳۴۶۰۴

نمایشگاه فرش افشار در تکاب دایر شد

ارومیه- نمایشگاه فرش افشار در حاشیه جشنواره ملی فرش افشار در تکاب با حضور جمعی از مسئولان آذربایجان غربی دایر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره ملی فرش افشار و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی فرش دستبافت تکاب با حضور فعالان فرش افشار با هدف شناساندن توانمندیها و ظرفیتهای شهرستان تکاب در حوزه تولید فرش دستباف افشار و بررسی و رفع موانع تولید فرش دستباف در تکاب برگزار و در پایان نمایشگاهی از فرشهای دستبافت تکاب گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در آیین گشایش این نمایشگاه با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فرش افشار تکاب اظهار داشت: این جشنواره با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش جایگاه و منزلت فرش دستباف در این شهرستان برگزار می‌شود.

محمد دهقان ادامه داد: در این جشنواره که ۱۱ اردیبهشت ماه در حال برگزاری است، از فعالان و طراحان فرش دستباف منطقه در زمینه تولید، رفوگری، چله‌کشی، طراحی و بافندگان تجلیل می‌شود.

این نمایشگاه در ۲۵ تا ۳۰ غرفه با حضور تولیدکنندگان فرش و صنایع جنبی برگزار و تا ۱۵ اردیبهشت ادامه می‌یابد.

با توجه به اینکه تکاب به عنوان شهرستان پایلوت در حوزه اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است، این جشنواره فرش در تکاب برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در مقطع متوسطه اول درمدرسه دخترانه نمونه مهدیه خاش برگزار شد.
در این جشنواره  ۱۳۰ نفر از دانش آموزان برگزیده شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان، بخش نصرت آباد زاهدان و عشایری شرکت داشتند.
شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های زبان خارجه، ادبیات فارسی، پژوهش، مناظره علمی، ریاضی، فرهنگ و هنر، برنامه نویسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، قرآن و معارف، مهارت‌های زندگی و توسعه فردی، سلامت و تربیت بدنی، فعالیت‌های آزمایشگاهی و دست سازه با هم به رقابت پرداختند.
شروع این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی بوده که تاکنون مراحل شهرستانی آن برگزار و به مرحله قطب رسیده و تا پایان تابستان مراحل استانی و کشوری آن برگزار خواهد شد.
حدود ۸ هزار دانش آموز تاکنون در این عرصه با هم به رقابت پرداخته اند و با معرفی نفرات برتر شاهد اختتامیه مرحله قطب آن در خاش بودیم.

همچنین سپاهی معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش مهرستان: گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی کشف استعداد‌های دانش‌آموزان فعال، پویا و پژوهشگر است که بتوانیم با برگزاری این جشنواره‌ها دانش‌آموزان مستعد را شناسایی کرده و از پتانسیل استعداد‌های این دانش‌آموزان در جهت پیشرفت و کیفیت‌بخشی استفاده کنیم.
وی افزود: این جشنواره با شرکت ۶۴ مدرسه برگزار که ۲۶ مدرسه برگزیده شدند و در ۹ محور به رقابت پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • سقوط فرش دستباف؛ صادرات به ۴۰ میلیون دلار رسید
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • فرش دستباف هنر مادر است
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟