Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با سه نفر از جانبازان دیدار و از آن‌ها تجلیل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح قزوین؛ همزمان با روز جانباز آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از آقای محمد صالحی، جانباز 70 درصد، آقای محمدرضا حمیصی، جانباز 45 درصد و سرکار خانم عزت قیصر، جانباز 25 درصد در قالب طرح سپاس از علمداران حماسه دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدارها، آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: شما جانبازان با فداکاری‌ها و رشادت‌های خود در هشت سال دفاع مقدس به معنی واقعی کلمه، ایثار و شهادت را معنا کردید.

وی افزود: اگر شما جانبازان در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی نمی‌کردید و پیروز نمی‌شدید امروز نیز مردم یمن، سوریه و عراق در برابر دشمنان نمی‌ایستادند، آن‌ها به توان شما تکیه کرده‌اند و پیروزی‌های مهمی را در نبرد با دشمن به دست می‌آورند.
نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه‌ قزوین افزود: شما جانبازان با ایثارگری‌های خود به فرهنگ ایثار و شهادت کمک کردید تا مردم بیشتر در سطح کشور و جهان با این فرهنگ آشنا شوند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: هر چیزی که در راه خداوند اهدا شود، ارزشمند است و شما جانبازان نیز قسمتی از بدن خود را در این مسیر فدا کردید و خداوند نیز اجر و فداکاری این کار مهم را به شما عنایت خواهد کرد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کاگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری فردا به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

اشرفی با اشاره به اینکه همچنین به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه نیز در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، تجلیل از آرمانها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری جشنواره امتنان، اعطای نشان اقتصادی مقاومت از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر ، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی را از جمله برنامه‌های هفته کار و کاگر عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • صنایع کم‌آب می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • صنایع کم‌آبی می‌تواند در قزوین پا بگیرد